Începutul.

21 1 0
                                    

- Mă uit în oglindă și văd o fată cu trăsături frumoase. Buze roșii ca și vinul. Părul negru ca noaptea, pielea albă ca pânza pe care pictează marii pictori și înaltă. 1.80 așa.

- Beatrice! Nu te mai uita în oglindă și hai să mă ajuți! Tu crezi că mâncarea se face șingură?!

- Mamă, asta este treaba ta. Nu a mea. Lasă-mă.
Și ies afară lăsând ușa să se închidă puternic.
- Unde crezi că pleci?!  Strigă mama după mine.
- Nu e treaba ta.
- Lasă lasă, o sa fie a lui taică-tu.
Îmi dau ochii peste cap și continui să merg.
Stau în Moskova. Nu știu, mi-aș fii dorit să stau în altă parte, chiar altă țară. În țara asta de căcat nu poți ajunge nică-ieri. Merg ce merg, și mă găsesc cu un fost de al meu.
- Ouu, Beatrice, salut.
- Pleacă.
- Acum ești tare-n gură, huh?
- Lasă fata împace. Ia-te de cineva pe măsura ta, sau chiar mai presus. Adică eu.
Spuse un domn îmbrăcat la costum negru cu o pălărie pe cap.
- Ești bine, domnișoară?
- Da.. Mulțumesc.
Și dau să plec.
- Stai! Ai vrea să mergem la o cafea și să vorbim mai multe?
- Domnule, nici nu știu cum vă cheamă. Am să spun pas.
- Ei haide! Mă cheamă Viktor.
Îmi dă un cartonaș pe care era numărul său.
Mă pusese pe gânduri. Trecuse câteva ore de când plecasem, și chiar aveam chef de o cafea.
- Să vedem, ce număr...
Trec repede numărul și sun.
- Da?
Spuse Viktor cu o voce total diferită la telefon.
- Sunt fata pe care ai ajutat-o azi. Chiar aș vrea să ieșim la o cafea!
- Unde dorești să ne întâlnim?
- Poate la Caffe To Go?
- Mă faci să râd, o domnișoară ca tine la un loc atât de ieftin? Te scot la restaurant. Dă-mi adresa de unde te iau. Vreau să te surprind.
- Păi, atunci o să merg să mă pregătesc.

Îi închid și merg acasă. Pun o rochie pe mine, chiar cea mai scumpă pe care o aveam. Era neagră mulată și decoltată, avea pietricele la bază și lungă până în podea. Ca pantofi aveam, evident, ceva înalt și negru. Coafura mea era ceva normal, să zicem. Coc.
- Beatrice! E aici un domn care spune că te caută.
Cobor pe scările mari ale casei și îl văd. Costum negru, păr blond, ochii verzi și gropițe.
- Bună seara frumoasă doamnă.
- Nu mai sunt domnișoară? Spun eu chicotind.
- Nu draga mea. Și zâmbește.
Mama era uimită, cum eu, o fată de facultate în anul al-2-lea, ies cu un așa domn.
Ieșim afară unde ne aștepta mașina. O limuzină albă și frumosă. Avea bani, asta era clar.  Ajungem la restaurant.

- Și spune-mi dragă Beatrice, cum e viața ta?
- De unde știi cum mă numesc?
- Am auzit-o pe mama ta când te-a strigat, prostuță.
- Ah, păi, aș da orice să scap de ai mei. Chiar mă sâcâie mult. Aș vrea să ies din țara asta!
- Te pot ajuta eu cu asta.
- Cum?
- Cunosc o firmă de modele în Suedia. Dacă dorești, te-aș putea ajuta.
- Oh, mi-ar face o mare plăcere!

Și vorbim căteva ore despre viitorul meu. După ce terminăm, mergem către limuzină. Eu îl privesc cu atenți și nu puteam opri faptul că m-aș fii culcat cu el. Așa că mă apropii de el și îi sărut buzele cărnoase și roz.

- Ești sigură că dorești să faci asta?
- Da!
Ajungem la el acasă, avea o vilă. Aduce vinul, și bem puțin. Începem să ne sărutăm iar și ușor ușor treceam la altele. Îmi dă rochia jos, dă drumul la muzică iar eu las șoldurile mele să danseze pe ritm. El se uită la mine. Îmi plesnesc ușor fundulețul și îmi mișc fesele în fața lui. Avea o privire de parcă nu mai văzuse. Puteam să văd cum în pantalonii lui se ridica partea masculină. Așa că mă lovesc iar peste fese, îmi duc mâna stângă peste sânul stâng și strâng de el. El deja era excitat, așa că se ridică se dezbrăcă și veni la mine. Îmi dădu chiloțeii jos și își lăsă mâna să cadă pe corpul meu gol. Mă ridică, îmi pun picioarele în jurul bazei lui. Și mergem spre masa din bucătărie, unde mă apucă de sân și mă sărută pe gât, apoi coboară și mușcă de sân, ușor ușor ajunge la partea mea feminină unde mă sărută. Își introduce limba, și timp de o oră făcusem un sex sălbatic.

Poate par curvă, dar nu asta era intenția mea. Eu chiar îl voiam pe omul acesta. Era frumos, avea bani, era inteligent, și făcea sex bun.

A 2-a zi.
Aud cum vorbește cu cineva la telefon.
- Da măi, este foarte bună pentru ce dorești tu, am văzut ieri cum se descurcă.
Îmi las pașii mai grei cât să mă audă.
- Hai că te las, am treabă.
Merg și îl iau în brațe de la spate.
- Beatrice! Dorești să te duc acasă?
- Daca s-ar putea...
- Dar prima dată să mănânci ceva.
- Mulțumesc.
- Pentru?
- Că ești atât de drăguț cu mine!
- După noaptea de ieri, îți datorez măcar atât.
Îi zâmbesc.
Mă îmbrac cu rochia pe care o aveam și mă duce acasă.
- Unde ai fost toată noaptea? Întreabă mama.
- Nu este problema ta! Și nici a lui tata. E viața mea personală.



SPER CĂ V-A PLĂCUT PÂNĂ ACUM, DA, ESTE EXPLICIT CE SE ÎNTÂMPLĂ. DACĂ NU VĂ CONVINE NU MAI CITIȚI.

Take me back home!Where stories live. Discover now