O nouă viață.

18 1 0
                                    

Trecuse 2 luni de la întâlnirea mea cu Viktor. În astea 2 luni l-am cunoscut mai bine, mai bine sexual. Ne-am tras-o în fiecare seară, în bucătărie, baie, cameră, mașină, pe jos, acasă la mine, patul părinților, camera surori de 5 ani, multe locuri. Era atât de bine. Însă trebuia să se țină de cea ce îmi spusese, loc de muncă în altă țară.

- Mamă, o să am o discuție cu tine. Tatei îi vei spune tu! Deci.. Eu peste 3 zile plec din țara asta de căcat!
- Nu. Cine ți-a spus că ai voie?!
- Eu mi-am spus că am voie și gata! Punct. Voi merge la facultate în Suedia.
- Mă mamă mă...
- Nu. Gata, vezi că plec. Pa.
- IAR MERGI LA OMUL ĂLA?! TE-AI GÂNDIT CĂ POATE ARE NEVASTĂ?!
Mă apropii de urechea ei și îi șoptesc :
- Deja m-am futut cu el.
Și plec.

- Hei pisoiaș.
- Bună domnița mea, de ce m-ai sunat? Spuse Viktor.
- Vreau să mă mut la tine astea 3 zile, vreau să scap măcar puțin de ai mei.
- Păi.. Bine princess, o să trimit pe cineva să îți ia lucrurile.
- Mulțumesc pisoiaș! Astăzi îți pregătesc o supriză! Am să fiu servitoarea ta mică! O curvă mică.
- Oh, dacă ai știi că vei fii la fel în Suedia. Șopti el fără ca eu să aud.
- Ne vedem la tine iubire!

Au trecut 2 ore! Oare unde e?! Doar e 1 noaptea.  Merg spre oglindă să văd cum arăt, arătam ca o servitoare dintr-un film porno. Ce pot să spun? Încerc să-mi fac iubitul fericit! E primul cu care mi-am tras-o. El mi-a luat virginitatea. Îl iubesc!

- Domniță? Ești acasă?
- Da iubire, hai în cameră!
Era întuneric, nu se vedea nimic. Intrase în cameră și eu merg spre el.
Îi pun mâna pe piept și cobor până la pu*ă, pun mâna sub pantaloni și boxeri. Simțeam cum se întărește și mă excita, cu mâna stângă îi iau mâna lui și o pun sub chiloțeii mei. El încercă să își bage degetul înăuntrul meu, dar nu ajungea, așa că scoate mâna, eu o scot pe a mea și aprind câteva lumânări în timp ce el se dezbracă. Mă ia pe sus, mă pune în patru labe și mă trage de păr. Își ia bijuteria în mână și se joaca cu ea, o freacă de fundulețul meu și îmi dă o palmă la cur. Următorul lucru pe care îl face e să intre în fundul meu. Făcuse mișcări lente la început, iar pe parcurs din ce în ce mai rapide. După ce se săturase de anal, își scoase bijuteria din mine și mă întoarce cu fața spre el, se ridică în picioare.
- Tu nu, stai în genunchi. Îmi spuse el.
Zis și făcut.
- Curva mea, suge-mi pu*a.
Îi iau bijuteria în mână și o duc spre gură. Încep să sug și să aud zgomote de satiscafție. Am zâmbit. Și timp de o oră am făcut sex.

Trecuse și astea 2 zile. Și era timpul să plec. Telefonul meu suna și vibra din minut în minut. Erau ai mei. Iau telefonul și dau cu el de pământ.
- Domniță?! EȘTI GATA? Strigă el.
- Da iubire, acum cobor!
Mă urc în limuzină cu el și merge spre gară. Luam trenul până într-un oraș unde mă aștepta amicul lui, și de acolo mă ducea el în Suedia pentru modeling.

- Domniță, îmi va fii dor de tine!
- Stai, tu nu vi cu mine?!
- Nu.. Mi-aș dori, dar nu pot!
Îl sărut.
- Te iubesc, daddy!
- Nu-mi spune daddy, spune-mi orice altceva! Dar și eu te iubesc, iubito.
Și mă pupă pe frunte.

Uite și trenul meu... Trebuia să îmi iau adio. Îl sărut pentru a 2-a oară și îi spun că-l iubesc.
- Adio. Îi spun eu plângând. Intru în tren și observ o tipă cu fustă scurtă neagră, păr lung blond, tricou decoltat rău și machiaj puternic. Nu mă așez lângă ea. Sigur e curvă din aia care ia oamenii la toaletă. Mă uit pe geam și încă îl văd pe iubitul meu drag în stațe, oare de ce?

Aștepta pe cineva.. Era o doamnă care tocmai coborâse din tren. Trenul meu începea să pornească încet. Dar am avut timp să văd cum se sărutaseră Viktor al meu cu doamna aceia. Îmi dădeau lacrimile, dar nu aveam ce să fac. Nu mai aveam cum! Acum trebuia să mă concentrez pe locul de muncă.

Trecuse 30 de minute și eram în orașul în care mă așteptă amicul "iubitului" meu.
Cobor și eu cât și blonda. Mergem amândouă către același om.
- Salut! Tu trebe să fi amicul lui Viktor!
- Da, eu sunt. Spune el cu o atitudine arogantă.
- Ascultă aici, putem să ne mișcăm odată? Spuse blonda.
- Akava, taci odată scumpete! Sau vrei să te dau cuiva care plătește puțin pentru tine?
- Jigod...
Nu o las să termine că și întreb
- Și tu ai venit pentru modeling în Suedia?
Blonda se uită confuză la amicul lui Viktor.
El râdea.
- Da, și ea e tot pentru modeling!
Blonda dădu ochii peste cap.
Era chiar frumoasă dacă nu purta machiajul acela de curvă, sigur nu are șanse ca model cu acel stil..
Mergem spre avion cu toți. Dupa 8 ORE SE ZBURAT. Ajungem și în Suedia. Pe drum am aflat că, pe prietenul lui Viktor îl cheamă Sebastian. Sebastian, Akava și cu mine eram așteptați de o mașină, ne duse într-o vilă! Era clar, o să fiu model. Dar nu era prea multă lume pe acolo, defapt eram singuri în pădure! Dar asta să nu vină fanii nebuni la noi, sigur de asta. Ajungem în casă și văd încă 10 fete pe acolo. Haine rupte, murdare și bătute.
- UNDE SUNT?!
Sebastian râdea din nou.
- Bine ai venit în....

SPER DIN TOATĂ INIMA CĂ V-A PLĂCUT ❤️ VOTAȚI POVESTEA :D ȘI SPUNE-ȚI CE PĂRERE AVEȚI! ȘI CE AR TREBUI ȘI NU SĂ SCRIU! VĂ PUP! ❤️ PA!

Take me back home!Where stories live. Discover now