1. Bölüm

563 36 41
                                    

"Yanan sonen bir lamba , ayak sesleri , insanların konuşmaları , muzik dinleyenler , arabaların o gürültulu sesi , soğuk ve sert bir hava gözleri açtırmayan.."

Bugun gercekten gine zordu günlük.. Sevgilerimle Blair.

( kapı çalar )

Blair : Kimsin ?

Postacı : Bir paketiniz var efendim .

( blair kapıyı acar )

Blair : Iyi ver.

Postacı : Şuraya bir im..

Blair : biliyoruz ( elinden kalemi çeker imza atar ) başka bise ??

Posta : yok iyi günler efendim .

( blair hizlica kapıyı kapatır )

Blair : bakalım bu neymiş .

( zarfı acar )

" Sevgili Bayan Blair Bluemoon , teyzeniz Selly McCaffery vefat etmiştir siz tek varis olduğunuz icin en kısa zamanda sizinle görüşmek isterim teyzenizin vasiyetini size gönderdiğim adrese gelip benden alabilirsiniz sevgilerimle Avukat Joseph McCoy."

Blair : Ah, bi bu eksikti simdi kim bilir ihtiyar cadı neler yazdı o mektuba..

( Blair üzülür ama kendi soğukluğa doğru bırakır eğer kendini serbest bırakırsa baskaları tarafından çekimsiz ve güçsüz olduğu düşünülecektir. )

Blair : Amerika'ya bide gitmem gerekiyor. Of umarım yaşlı cadı biraz para birakmissindir. Bu kadar isim varken bide Amerika'ya gideceğim of .

( Blair zarfda bir kağıt görür bu uçak biletidir bugun aksam icin )

Blair : OMG ! Bugun aksam mı ?! Hemen toplanmam gerek NALET olsun.!

( Blair toplanır ve havaalanına gider hizlica koşarken birine çarpar )

Blair : Hey ! Kormüsün sen . Seni aptal ! Burası sahil degil farkindamisin önüne dikkat etsen nolurduki ! Ah tanrım !!

Harry : Hey , bir kez ben sana çarpmdrım ve bu mavi gözlerim kör degil anliyomusun ? Zaten buranın sahil olmadıgını anılacak kadar şizofren degilim küçük hanım.

( Blair dalgalı ve kısık sesle kendi kendine söylenir )

Blair : Ordan pek akıllı gözüktüğün söylenemez neyse ..Cekil yolumdan gec kaldım yetişmem gerek bir uçak var .

Harry : Ukala ! Buyrun Ukala hanım yol sizin !.

Blair : Aman ! Sagol odun .!

( Blair geç kaldığının farkındadir ve koşarak uçağına yetişmeye çalışır son dakikada adı okunur ve bir kışinın adı daha )

Havaalani resepsiyonu : " Sayın Blair Bluemoon ve Sayın Harry Styles 406 numaralı çıkışa hemen gelin uçağın kalmasına 5 dk var . "

( Blair hizlica koşar ve pasaportunu gösterir uçağa girer ve koltuğunu bulmaya çalışır koltuklar ikilidir )

Blair : 16 numara , 16 numara ah sanırım orda

( hizlica yürür eşyasını yukarıya koyar oturur bir kisi gelir arkası donuktur Blair kendi kendine konuşur )

Blair : Kim bilir hangi aptal yanına oturacak of..

( gelen arkasını doner evet o daha demin atistigi cocuktur )

( ikisi birden )

Blair ve Harry : SEN !!

Iki Kişilik YalnızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin