1. İlk

0 0 0
                                    

Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Bu bölümü tanıtma bölümü olarak anlayabilirsiniz.

Bu gün kimin dünyaya gönderileceğini öğrenmek için hepimiz meydana toplanmış bekliyorduk. Her yıl buradan birisi dünyaya birisini korumak için gönderilir. Sanırım bu yıl sıra benimdi. Aramızdaki herkes dünyaya iki kere gitmişti. Ama ben hiç gidememiştim. Bana bir kere gitme hakkı sunulmuştu fakat korktuğum için kabul etmemiştim.

Kimin gideceğini söylemek için Kraliçe Isabella hava da belirlendiğinde herkes sevinç çığlıkları atarken ben içimde uçuşan kelebekleri durdurmaya çalışıyordum. "Herkes burada olduğuna göre bu yıl kimi koruma altına alacağımızı sizlere gösteriyorum." elini kaldırıp bir buluta dokunduğun da bir insan yüzü belirmeye başladı. İlk başta buğulu olan siluet netleşmeye başladığında bu kişinin bir erkek olduğunu anladım. Çok açık kahverengi gözleri vardı. Hatta buna bal rengi bile diyebilirim. Saçları siyah, kıvırcık ve az bir şey uzundu. Ten rengi beyazdı. Dudaklarında dişlerini gösteren bir gülümseme mevcuttu.

"Çok yakışıklı. Ama tipim değil." yanıma ne zaman geldiği bilmediğim Yi Min konuşunca ona döndüm. Ona dönmem ile birlikte Yi Min çenemden tutup geri önüme döndürdü. "Şimdi koruyucuyu açıklayacaklar. Dinle! "

"Bu çocuğun adı Lee Colen. 24 yaşında ve kendi şirketlerinin yöneticisi. Lee'nin koruyucusu Yu Jie Yoyko!" adımı duymam ile birlikte kanatlarımı açıp Kraliçe'nin yanına uçtum. "Hazır mısın Yu Jie? " kafamı sallayarak cevap verdim. Bana sarıldıktan sonra geri çekilerek boynuma bir kolye taktı. Ucunda iki kanat vardı. Kaşlarımı çatarak ne olduğunu anlamaya çalıştım. "İlk kez dünyaya gideceğin için bazı konularda zorluk çekebilirsin. Bu kolyeye dokunduğun da Yi Min ile iletişime geçeceksin. Biliyorsun o aranızda dünyaya üç kez giden tek kişi. "

"Teşekkür ederim." merak ettiğim dünyaya gideceğim için çok heyecanlıyım. İçimde ki kelebekler özgürlüklerini kurmuş, sanki bir günlük hayatlarını doya doya yaşayabilmek için durmadan özgürlüğe kanat çırpıyorlardı. Kanatları vücuduma çarpıp heyecanımı ikiye katlıyorlar.

Asıl hayatım sanırım Dünya' da başlıyacak!

Tehlike Bekçisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin