Nessa uvádza...

425 34 41
                                    

...Hodinu kritiky!

Teší ma.

Čo je vlastne Hodina kritiky?

Recenzie.
Napriek tomu, že je ich na Wattpade približne 318 v hrubom, občas mám pocit, že ich predsa len nie je dosť :D
Verím, že by som mohla byť schopná autorom niečo ponúknuť - prinajmenšom aspoň úprimný názor.

Mojou úlohou nebude len bezhlavo buzerovať alebo vychvaľovať, chystám sa na každý váš príbeh pozrieť detailnejšie. Príbeh rozoberiem a budem sa snažiť pomôcť vám s riešením problémov, ktoré vášmu dielu uberajú na kvalite. :)

Recenzujem slovenské, no rovnako tak aj české príbehy.
Nediskriminujeme a ľúbime všetkých rovnako! :D
Aj keď, pri tých českých si fakt netrúfnem pustiť sa do hodnotenia gramatiky.

Buďte prosím pripravení na to, že si na recenziu svojho diela praaavdepodobne trošku počkáte. Aj keď na to možno nevyzerám, mám osobný a dokonca aj sociálny život! :D
Budem sa snažiť vám vašu zásielku doručiť čo najskôr, no nie na úkor kvality balíčku ;)
(ale keby ste svoju recenziu naozaj veeeľmi chceli ihneď... prineste waffle, čokoládu a môžeme sa dohodnúť)

Žiadosti o recenziu mi môžete písať prakticky kamkoľvek, najlepšie však pod túto kapitolu. Stačí uviesť názov príbehu, no ak k tomu máte nejaké špeciálne poznámky, sem s nimi.

V nasledujúcej kapitole nájdete poradovník.

Takto na záver - ak budem recenzovať váš príbeh, prípadnú kritiku a nedostatky, na ktoré poukážem, si neberte príliš osobne. Hodnotím vaše dielo, nie vás. Možno sa mi ten príbeh nebude páčiť, ale to neznamená, že neznášam vás ako osobnosť.

Moje poznámky neberte ako 'hate', no skôr ako motiváciu.
Máte možnosť pracovať na svojom príbehu a na sebe ako na autorovi, zlepšovať sa a posúvať svoju tvorbu na stále vyšší a vyšší level, a to je podľa mňa skvelé. Je totiž jednoduché sa uspokojiť s úrovňou, na ktorú ste sa so svojím príbehom dostali, no verte mi, keď na svojom diele budete makať a dostanete sa s ním vyššie, než by ste od toho kedy očakávali, je to oveľa lepší pocit. A ak na tom vašom progrese budem mať hoci len malý podiel aj ja, bude to pre mňa úspechom :)

See ya.

Nessa

Hodinka kritikyWhere stories live. Discover now