süpriz

39 6 1
                                    

Doruk un yanından ayrıldıktan sonra büyük Bir șok yașadım.okulum yatılı okulmus ve babam bunu bana söylememis.yurt binasına girdigimizde biraz șașırdım.cünkü iceride erkeklerde vardı.birden yanıma Beril geldi.

Beril


Bize kendini tanıtıp yurtta kalacagımız yatakhaneyi gösterdi.aslında çok tatlı ve iyi kalpli biri.Beril e dönüp sordum " neden burada erkeklerde var? Beril cevap verdi .aslında erkek ve kızlar aynı yurtta kalıyolarmıș.ama tabii ki yatakhaneler ayrı.yataklarımızı ayarladıktan sonra Beril le biraz daha vakit gecirdik.yemekhaneye yemek yemeye indik.iceri girince gözüme direk doruk takıldı.o da bana bakınca hemen gözlerimi kacırdım.beril hadi dorukların yanına gidelim dedi.ben ve melisa aynı anda hayır dedik.tabii berili ikna edemedik.hep beraber dorukların yanına gectik.Beril,Doruk,Aras kücüklükyen beri arkadaslarmıs .biraz daha konusup yatakhanelere dagıldık.ben ustte melisa altta beril ise yan tarfimizdaki yatakta yattı.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Sabah abimin hayvan gibi bağırmasıyla deilde alarmın sesiyle uyanmak garip hissettirdi.hemen hazırlanıp melisa ile okula gitmek icin yatakhaneden çıktık.

hemen hazırlanıp melisa ile okula gitmek icin yatakhaneden çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melisa ve Ela

Yolda giderken berillerle karsılastık.beraber okula girdik.ilk ders bütün sıkıcılıĝıyla ilerlerkeen birden kapı caldı.iceri nöbetci öğrenci girdi.elinde bir paket vardı.Ela Keskin diyince ufak caplı bir șok yașadım.sonra hemen elinden paketi alıp hocanın söylenmelerini dikkate almadan yerime oturdum.melisa ve Beril hemen arkasına döndü.bu arada bugün melisa ve beril beraber oturdu. O ne dediler bilmiyorum doyip paketi actım.gördüğüm seyle gözlerim kocaman oldu.

Piskopat sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin