piskopat

41 8 0
                                    

Paketten posterler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Paketten posterler

Paketten exo nun ve kim hyun joong un posteri çıktı hemen melisa ve berile gostermek için sıraya koydun.icinden bir tane not çıktı melisa kimden dedi.bilmiyorum doyip notu okumaya basladım.notta yazanlar"özür dilerim beni affet bi daha olmıyacak .orada belki özlersin.seni seviyorum bitanem yazıyordu. Beril hemen bu kimden diye sordu.tabii benle melisa bunun abimden oldugunu hemen anladık.berile abim den dedim.beril neden bu adamların fotosunu yolladı ki dedi.bende ona olanları anlattım.berilde hmm seni çok seviyor olmalı dedi.bende abi istiyorum diye sitem edercesine söyledi.Doruk lafa atlayıp biz varız ya kızım dedi.beril o na hemen öpücük attı.sonra postrtleri gösterip bunlar kim?diye sordu.sonra Kim hyun joong u gösterdi ve bu coook tatlı dedi. Tabii bende hemen atlayıp.yavșamak yok enișteniz o dedim.Beril de nasıl yani sevgilin mi dedi.sonra ne kadar medeni bir abin var.bak benimkilere sevgilim olsa asarlar dedi.sonra bende Berile "Beril kardeșim sana bi kere sarılabilir miyim ?dedim"o da anlmadan tabii dedi.berile sarıldım sonra Melisa ya dönüp yaa ben ve Kim hyun joong sevgili bir düșünsene super dedim.beril dönüp noluyo dedi.bende sevgilim deil çok sevdigim bir idol dedim.așkım imkansız așkım dedim.Beril birden Doruk a döndü.hep beraber otarafa döndük.Beril ne o Doruk kıskandın mı dedi. O da hemen ne kıskancam bir saattir yanımda kız muhabbeti yapıyorsunuz sıkıldım dedi.sonra bana dönüp hem bunun neresi tatlı ben daha tatlıyım dedi.birden bir kahkaha patlatmamla tüm sınıf bana döndü.özür dileyip doruka baktım.sen.Kim hyun joong dan daha tatlısın he güldürme beni.șu adamaa bak yurüyen meteor resmen dedim.beni umursamadan hem niye imkansız olsun güzel kızsın dedi.onada suan kįz olsaydın seni öpücüklere bogardım dedim. O da bana istersen simdide öpücüklere bogabilirsin güzelim sorun yok dedi.yavșak diyip önüme döndüm.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Son derslere gelmistik Doruk bu derse girmemisti.cok sıkıldıgım icin hocaya rahasız oldugumu söyleyip lavaboya gittim.çıkısta yine dorukbu erkekler tuvaletinin orda gordum yine birini dövmüstü ama bu sefer çocuğa bıçak çekmiști.artık dayanamayacagımı anladım.hemen kosup sen kendini ne zannediyorsun kim sana insanlara zarar verme hakkını verdi diye bağırdım.çocuğu bırakıp bağırdı bana sakın bir daha bağırma .dedi.beni duvar ve kendi arasına aldı.birden sen PISKOPAT mısın dedim.beni daha çok sıkıștırdı.birden YAKLASMA dedim.biraz daha yaklastı.o an hemen elindeki bıcagı alıp bacagına sapladım.bacagı çok kötü görünüyordu.birden gülmeye basladı ben.aglarken asılsen piskopatsın dedi.beni bıcakladın ve simdi neden agliyorsun dedi.dayanamayıp cıglık attım.Manyak, piskopat yine aglamaya basladım.

Piskopat sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin