hastane

55 7 3
                                    

Foto:berk

Suan Doruk ve ben hastaneye gidiyoruz .hala inanamıyorum resmen bıcakladım çocuğu en azından okulda kimsenin haberi yok.buna melisa,aras ve beril de dahil.onlara beraber takılacagımızı söyledik.eminim yanlıș anlamıșlardır.okulda tek kișinin haberi var o kiși de Berk. Herneyse hastaneye varana kadar hiç konușmadık.doruk "Ela pisst ela sana diyorum burdamısın "doruk un birden seslenmesiyle kendime geldim "hı? Ne demistin dalmıșım dedim.geldik dedi.beraber arabadan indik hicbir seyi yokmus gibi önden ilerledi.zaten hastaneye de gelmek istemiyordu.ne olur olmaz diye zorla getirdim.bıcaklandıgı icin bacagına flar ımı bagladım.baglarken gözlerime çok garip bir sekilde baktı.herneyse doktorun odasına girdik.doktor ,doktor deil mübarek manken çok yakıșıklı bir yüz,ela gözler,kaslı bir vücut.yeniden doruk un dürtmesiyle irkildim."adamı süzmen bittiyse artık girelim mevzuya" ben susarmıyım hemen cevap verdim tabii sanane ister süzerim ister bosver devamını sana mı sorcam.doruk hemen cevap verdi."vermeye çok meraklıysan bana ver güzelim uzaklarda aramana gerek yok. Dedi. Pis sapık dedim. Dorukta hem çok çirkin neyini begendin allah așkına. Bende oha doruk cidden oha yani varya sen bu gidisle carpılırsın benden soylemesi bir kim hyun joong bir bu karsımdaki meteor hepsine çirkin dedin ya bence gel burdan cıkıșta bir göz doktoruna da görün" dedim. O da buna karsılık "asıl sen çarpılırsın yedi yirmi dört adamları kesiyorsun . Off tamam bu yeter susalım yeter goster bacagını dedim.o da."yok ben sevmedim bu doktoru baskasına gidek dedi.bende off sacmalama goster hadi.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Muayne boyunca Doruk doktor a laf sokup durdu. Adam sabırlı cıktı ben olsam bu kadar dayanamazdım. Doruk "direk yurda gidelim kimse görmesin dedi. Bende."ayn karizman cizilir yurda gidelim dedi.doruk "dua et kızsın ve birde.Beril e dua et dedi.yoksa seni elimden kimse alamazdı dedi. Bende suan onla konusmamak icin cevap vermedim.cunku konusursam uzuycaktı.konușma en iyisi susmak.o da suan çok pișmansın o yuzden konusmadıgını biliyorum dedi.bende hemen cevap verdim yoo hicte pisman deilim yine olsa yine yapardım dedim.bu arada yurda vardık herkez okulda oldugundan yurt bombostu doruk la tek bașıma kalmak biraz korkuttu ama belli etmedim yani en fazla ne yapabilirki dimi yani.dorukta dedigime karsılık "bıcak hala bende parmak izin var unutma polise veririm dedi.bende verirsen ver be bende senin o iki çocuğa yaptıklarını anlatırım dedim.hem benim șahidim de olur o da histerik bi kahkaha patlattı emin misin senin tarafında olcaklarını sen çocuğu kurtardıktan sonra onu bırakıp seni aldıgımda korkudan umursamadan gitti. Eger cesareti olsaydı o na bıcak cektigimde bagırdı en azından birileri glir diye ama o korkup sustu.sana bir tavsiye seni ilgilendirmeyen ișlere burnunu sokma.diyip göz kırptı ve gitti.

Suan korkudan altıma yapabilrim.çünkü bütün okul yapılacak bir konferansa gitmis ve gece gec saatte döncekler ve ben çok korkuyorum.ve ne yazık ki butun okulun konferansta olmasını fırsat bilip yurdun elektirikle ilgili sorunları hallolacagından elektirikler kesildi.ve benim en büyük korkum KARANLIK ve aynı zamanda tek basımayım. Acaba Doruk un yanına gitsem yanlıș anlar mı evet kesinlikle anlar.

En sonunda dayanamayıp gittim ama suan kapıda mal gibi duruyorum.off ne diyecegim . Ve cok korkuyorum sanki arkamda biri varmıs gibi heran cekcek sanki beni ve olan oldu arkadan bir el belimden tutup cekmesiyle tam cıglık atcaktım ki agzımı da kapattı.inanamıyorum bu kum?

Piskopat sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin