Kapıdaki Not *

40 19 1
                                    

Kapıdaki Not
Marly kalabalık ortamlarda yalnızlığın farkındalığında olan, üzerindeki çığırtkanlığı aşmak için sanalalemde zaman öldürüp gün geçiren içine kapanık, bir o kadar azimli ve hırslı bir çocuktur.
Kafa dinlemek için tatile çıkmaya karar alan Marly talihsiz olaylarla karşılaşır ve yolculuğa çıktığı gün bir uçak kazası sonucu hayati tehlikeden kurtularak küçük sıyrıklarla geçici beyin travması geçirir.
"Sonuçta yerin kulağı vardır"diye atalarımız boşuna dememiş.
Bunu fırsat yeğleyen eski kız arkadaşı ve uzun ilişki yaşayıp darbe yediği kız Aleyna boşluğa düştüğünden dolayı tek çare olarak tekrardan Marly'nin hayatına girmeyi göze alır. Aleyna sahte aşk kumpasları ve Marly'nin hayatını tekrar mahvetmek için ona not bırakmayı düşünür. Amacı ise Marly'e uzun süre ilişkisini düzeltene kadar geçmişi hatırlatmamak ve onu mutlu etmekti. Çünkü hayatında en mutlu olduğu anlar Marly'le birlikte geçirdiği zamanlardı. Uzun süredir giremediği Marly'nin nerde yaşadığını evini yurdunu her şeyini öğrenerek ona yakın olmaya başlar. İlk iş evinin üst katındaki kiralık çatı katını tutmaktı ve öylede yaptı. Marly'i yakın takibe aldıktan sonra kapısına küçük bir not bırakır. Hastaneden habersizce çıkan Marly kapıdaki notla karşılaşır. Fakat olaylar o kadar çok ters yol alır ki Aleyna Marly'e aşık olurken Marly ise geçmişinin peşinde koşan bir çocuk rolü alır.

**
Şimdi, sorun benden mi kaynaklı bilmiyorum ancak ben tanıtımı yaklaşık 10 kez okuyup gene de bir yola varamadım. Aleyna sahte aşk kumpasları ve Marly'nin hayatını tekrar mahvetmek için not bırakır yazılmış ancak bir sonraki cümlede ise amacının onu mutlu etmek olduğu yazıyor. Şimdi ikisinin arasındaki anlam çok farklı. Sanırım yanlış bir anlatım olmuş. Onun dışında da çok uzun cümleler kurmuş yazarımız. Bir süre sonra okuyucu anlamamaya başlıyor. Bunun icin tavsiyem kısa cümleler kurmaya gayret etmek ve anlam çakışmalarını engellemek. Çok iyi bir yere gelebilirsin. Biraz hataları yok etmek senin için daha iyi olur. Başarılar dilerim 💕

Wattpad Hikayeleri *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin