ZEHRA'DAN
zaten hiç uyumamıştım.
Kulaklıgımı cıkarıp ucagın anons etmesiyle 15 dakika'ya bodruma inecek olduguna göre hiç boş zamanımda düşünemedigime göre biraz vaktim oldugu sayılır olarak düşünmeye başladım.Aklıma ilk gelen kişi a-r-a-s'tı.
Niye bu geliyor.
Başka bişey gelsinde.
Yok yok ya of aslında başka bişey de buldum niye onu düşünüyorum aşık olabilirmiyim ya yok canım hiç sevmiyorum rakibim o benim gıcık kendisi.
Nedenmi ?
Ben sanatcıyım ya sonuçta iş kadınıda.
Aras demir benim sanatcı konusunda rakibiz.
Geçen yıl en büyük konserim ingitere'deydi.
Neredeyse 79 bin kişi konserime eşlik etmişlerdi.ama rakibim benden önce davranıp 87bin kişi kendi konserine eşlik edip ingitereyi coşmuş
Resmen dünya sallanıyordu.
7 ay nasıl yapabildi bunu o yaptıysa bende yaparım demeye başlamıştımki ve başarıyorum.tabi kimse bilmiyor. menajerim bile konserimi bodrumda yapıcagımı. bodrum'da büyük konserimdeki 100 bin kişiyi eşlik edebilirim diye düşünmeye başladım.tabi bir sırrım var onu ortaya cıkarmıyacagım.
Belkide sır denilmez ama eninde sonunda cıkacak ve ben o kişi degilim diye düşüncelerimle uzaklaştım.ucagın anons etmesiyle kendime gelip hazırlandım.
Perrie son markalı çantamı koluma, gözlügümü takıp insanların çıkmasını bekledim eee en son kişi cıkan tabikide bendim.
Merdivenlerin dışına cıktıgım an buranın rüzgarı ciceklerin güzel kokusunu saclarıma savururken rahat bir derin nefes alıp verdim.Kendi kendime gülüp geçerken birinin bana seslenmesiyle oraya baktım.aha adayı görünce bana dogru koşuyordu bende burda donakaldım neden bilmiyorum. Ada hemen gelip bir an duraksayıp derin nefes alıp verdi. Bir an yerinden fırlayıp bana sımsıkı sarıldı.
Bende ona sımsıkı sarıldım.Ya tamam 2 haftadır göremedik birbirimizi.
Cok özlemiş olabilirim.
Telefonla bile konuşamamıştım.
Nedenmi?
Afrikaya gittim.cocuklara hasta insanlara besleyip yardım edip sarkı konseri vermiştim.zaten yine gidicegim yakın zamanda. ama cok sinir oldugum bir konu var.
Çünkü aras bey geliyor. afrika erkek iyi niyet elçisi olarak seçildi.bende afrika kız iyi niyet elçisi olarak seçilmiştim.Cok tesadüf degilmi ya diye geçirdim içimden
İç ses hiçte degil kızım kader bu kader ne derlemiş biliyormusun en büyük aşklar nefretle başlar.
Ben içses allahaşkına bir sus bebegim deyip içsesime cevap hakkı tanımadan düşünmeye bıraktım.Bir süre sonra benden ayrılıp bana bakıp kız cok degişşmişin
İki haftadır ne ara bu kadar degiştin vay tarzına bak ya.kıskandım zeho seni
Dedi.bende biraz sırıttım. Ben eee napalım güzellik işte hem sende güzelsin kapat konuyu işte.ayaz seninle gelicek sanıyordum ve tuni abim nerde dedim. Adanın suratı asık oldugunu görüp ne oldu ya kankim söyle diyerek onun koluna girip yoluna devam ederken ada ya ayazın şirketteki sorunlar cıkmış biz ucaktan indigimizde telefon caldı ayaz öyle bir bagırdıki ben bile yerimden sıçradım.sonra ayaz gitmem gerekiyor gelicem size yakın zamanda görürşürüz diyip beni öpüp koşa koşa gitti.tekrar havalimanından bilet alıp bodrumdan izmire dogru uçak bileti alıp gitti.bende kapıda bekliyordum sonra seni görünce işte biliyorsun dedi.ben bişey diyemedim yani ne diyim ayazda birşey var kesin ama eninde sonunda cıkacak korkuyorum kankimi aldatacagından işte bilemiyorum neyse. bavullarımı benim söför alıp arabasına tıkmıştı..
Bizim arabaya yaklasırken tuna abimin bize dogru yürüdügünü görüp ona dogru koşup sarıldım cok severim onu üzmeye bile kıyamam eger üzersem trip ve laf sokar bana ondan ayrılıp söföre bekle bi diyip önüme döndüm. tuna abimin suratı sinirli halini gördügümden triplerini cekecegim sanırım.
Tuna vay vay ada niye söylemedin zeho'ya beni bekleyin diye konuşmayın benle zehra sende tuna abi nerde yaşıyormu öldümü demiyorsunuz cık cık kızlar bu size yakışmıyor abinizi biraz merak edin diyerek arabamıza bindi.bende yandık kızım yandık. Deyip adayla arabaya binerken yine biri bize seslendigini zehra diye bagırdıgını duydum bu yoksa tanıdık ses meltemin sesi. Seslendigi yere bakıp orda donup kaldım ada aynı şekildeydi.
Ne o la saçlar degişmiş yuh ya
Agzım o sekli alırken meltemin benim omzuma vurmasıyla kendime geldim gözlerini kırpıştırdım.
Meltem aaaaa gözlerini benden alamadınmı kuzum cok saolsun cenk abimize.
Kız bişey demicenmi dilini yuttun mu yoksa 😃😃
Dedi.
Ben güzel olmuşşun hadi binelim kızlar başka biri varmı cünkü belim dönmekten yoruldu. Diyip kızlarının haline baktım ada ise ellerini kaldırıp elma tasıyormuş gibi yok diyordu.meltem anlamadı.
Tamam cok sükür binelim hadi diyip arabamıza bindik.
Hotelimize gitmicegiz villalarımız var oraya gidicez.
Benim villam büyük ama ailemindi bana devrettiler.
Hem orayı seviyorum zaten.
Bizim villamız yani meltemle.
3 küçük,orta ve büyük salonlarımız var.
3 katlı villamız.üç kata göre mutfaklarımız var.
6 tane tuvalet birleşik banyomuz var. Bir ormanlık alanımız var.yollar belli yani kaybolmuyoruz.
Evin her tarafında havuz var var denize giremem çünkü ben 7 yaşındayken denize girerken aslında amerikada girmiştim büyük dalga vardı bişey olmaz diyip en derine girdim.
Suyun üzerine vardıgımda büyük dalga beni vurup bogulmuştum.aras demir beni denizden kurtarıp suni tenefüs yapmıştı ve agzımdan dolu dolu su fışkırdıgında uyandım.
Oyüzden birdaha denize girmemeye karar verdim. Oyüzden havuza giriyorum.
Neden aras demir hani rakiptiniz diyorsunuz kesin.
Aras küçükken benim en yakın iyi arkadasımdı.birlikte uyumuştuk bile. Okula birlikte gider,birlilte yemek yer .yarış yapardık sarkı söylerdik tesadüf eseri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN BEN?
ChickLitARAS'DAN "KaIbimi Söksemde Yerinden Sana Vermem, Sen bu kaIbi Hak Edecek Ne yaptın? Sadece Kırmak için çaba qösterdin" Dedi bana hayal kırıklıgının bakışı gösterdi.kalbim ozaman daha da her kalbim kırıldıgından daha fazla kırıldı.ne yapacagımı bilem...