3.Detektyw Mari 1/2

270 20 8
                                    

Niestety ten przepiękny sen nie mógł trwać wiecznie . Obudziłam się i sprawdziłam godzinę . Jest dzisiaj sobota więc nie muszę iść do szkoły . Całe szczęście bo energii to za  bardzo dzisiaj nie mam . Boje się co będzie jeśli będe musiała iść do klubu ... i właśnie w tej chwili sobie przypomniałam co muszę dzisiaj zrobić ....odkryć tożsamość Kota . Czy to możliwe by był nim Adrien ?  Cóż mało prawdopodobne ale nie do odrzucenia myśl . Ubrałam się w białą bluzkę co w rogu miała tęcze . Spodnie ubrałam moje ulubione czerwone w czarne kropki . Pomalowałam się lekko i rozpuściłam włosy . Czas wkroczyć do akcji ! Poszłam do klubu pod normalną postacią . Jak zresztą wszyscy także byli pod normalną postacią . Moja przyjaciółka właśnie gadała z Nino . Szłam i szłam i czułam na sobie wzrok innych . Może zauważyli mój nietypowy strój ?  Przy parkiecie była tabliczka z napisem ,, Dzisiaj karaoke , parkiet nieczynny ! '' . No nie tylko nie to ... nie mam talentu do śpiewania ! Podeszła do mnie Alya i podparła się o mnie łokciem .

- Co będziesz śpiewać ?? - zapytała .

-Jeszcze niewiem a ty ? - odpowiedziałam jej i jednocześnie ją pytając .

- Zaśpiewam piosenkę Stitches w wykonaniu Shawn Mendes - powiedziała mi przyjaciółka .

-A kiedy to całe karaoke się odbędzie ? - zapytałam Alyi .

- Właśnie za pięć...cztery ...trzy ...dwa ...jeden ...TERAZ ! - odpowiedziała mi i pobiegła na scenę jako pierwsza i zaczęła śpiewać ( jak coś śpiewała razem z Nino ) .

 TEKST :

I thought that I'd been hurt before

But no one's ever left me quite this sore
Your words cut deeper than a knife
Now I need someone to breathe me back to life


Gotta feeling that I'm going under
But I know that I'll make it out alive
If I quit calling you my lover
And move on

You watch me bleeding 'till I can't breathe
Shakin', fallin' onto my knees
And now that I'm without your kisses

I'll be needin' stitches
Trippin' over myself,
Achin', beggin' you to come help
And now that I'm without your kisses
I'll be needin' stitches

Just like a moth drawn to the flame
Oh, you lured me in, I couldn't sense the pain
Your bitter heart cold to the touch
Now I'm gonna reap what I sow
I'm left seein' red on my own

Gotta feeling that I'm going under
But I know that I'll make it out alive
If I quit calling you my lover
And move on


You watch me bleeding 'till I can't breathe
Shakin', fallin' onto my knees
And now that I'm without your kisses
I'll be needin' stitches
Trippin' over myself,
Achin', beggin' you to come help
And now that I'm without your kisses
I'll be needin' stitches

[3x]
Needle and the thread,
Gotta get you outta my head
Needle and the thread,
Gonna wind up dead

Needle and the thread,
Gotta get you outta my head, get you outta my head


You watch me bleeding 'till I can't breathe
I'm shakin', fallin' onto my knees (fallin' on my knees)
And now that I'm without your kisses
I'll be needin' stitches (and I'll be needin' stitches)
Trippin' over myself,
Achin', beggin' you to come help (beggin', "Baby, please.")
And now that I'm without your kisses
I'll be needin' stitches

(And now that)
I'm without your kisses
I'll be needin' stitches
(And now that)
I'm without your kisses
I'll be needin' stitches  

 Piosenka się skończyła i wszyscy bili brawo razem ze mną . Nagle ktoś mnie wepchnął na scenę i podał mikrofon . JUŻ WIEM ! Wymyślę na poczekaniu własną piosenkę ( JPG WŁĄCZ TERAZ !!!!!! ) Nic się już nie liczyło tylko ja i mikrofon . Przestałam cokolwiek słyszeć . Od kiedy ja ma głos jak słowik ? TO NIESAMOWITE ! Gdy tylko skończyłam śpiewać wszyscy siedzieli w ciszy . Wiedziałam .... jestem beznadziejna ! Po chwili wszyscy klaskali razem z Mistrzem Fu . Wzruszyłam się i zeszłam ze sceny . Po raz pierwszy w życiu ktoś mnie czymś wzruszył . Bo tak to płaczę tylko ze szczęścia lub ze smutku nie ze wzruszenia . Alya wpatrywała się na mnie jakbym była jakimś cudotwórcą . Adrien tak samo i Nino też .Chwila skoro dzisiaj parkiet nieczynny to nie będe mogła śledzić Czarnego Kota ! No trudno ... spróbuje jutro . Wszyscy wyszli z klubu i rozeszli się do domów . Obciążałam Tikki pytaniami dlaczego ostatnio robie się taka ,,utalentowana'' .

- Oh... Mari !  Przecież mówiłam ci że każda posiadaczka miraculum Biedronki ...tworzą się jej więcej zalet . No więc już masz odpowiedź dlaczego śpiewałaś jak słowik . - odpowiedziała mi w końcu kwami .

- Ymm....nie mówiłaś mi tego - powiedziałam zgodnie z prawdą .gdy ni 

- Nie mówiłam ?? PRZEPRASZAM CIĘ MARINETTE ! Kompletnie zapomniałam że ci tego nie mówiłam ! - powiedziała szybko i z lekkim wyczuwalnym straszkiem w głosem Tikki .

- Dobrze nic się nie stało , a teraz chodźmy do domu - odpowiedziałam mojej kwami .

Chwila która godzina ? Jakim [CENZURA] cudem jest już 18 ?!?! Gdy doszłam do domu kolacja była gotowa . Zjadłam ją i poszłam na górę wyczerpana . Myślałam nad moim życiem . Wiem w moim wieku nikt nie myśli o życiu . Ale ja jednak myślałam . Jaki był mój sens życia w podstawówce ....

Wspomnienie ....

Idę korytarzem na ostatnią lekcje . Nagle zaczepiają mnie starsi łobuzy ...

- Ej a ty gdzie tak pędzisz małolato ?! Ten korytarz jest przeznaczony tylko dla starszych ! 

- Ja ...j-ja tylko i-idę n-na l-lekcje ...

- NIE WYMIGASZ SIĘ dziewczynko ! ! Szukałaś wymówek na google ? Słaba jesteś ....

-J-ja n-naprawde i-idę na o-ostatnią lekcje ...

Już jeden z łobuzów miał mnie uderzyć gdy nagle ktoś złapał jego ręke . Łobuzy uciekli i mój wybawca podał mi ręke .  Wybawcą okazał się blondyn o zielonych oczach . Nie powiedział mi swojego imienia tylko spytał czy wszystko w porządku i uciekł .

 Czy to możliwe żeby to był Adrien ? Czy to możliwe że znaliśmy się już wcześniej ?? Od tych myśli zasnęłam sama już nie wiem przy którym wspomnieniu .....





Heja !

Przepraszam że tak długo mnie nie było ale ci co nie są nowi wiedzieli że jadę na kolonie i nie będzie rozdziałów . To tyle w tym rozdziale :3 Narazie :*

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 07, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Miraculous - Breakdance Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz