Yn POV
So My Dad Is Finally Back From Where Ever He Went For A Week. When He Came Home He Went Straight To His Office, Didn't Even See If I Was Home. I Guess He Thought I Was At School Since It Was Wednesday , Buuh I Didn't Feel Like Going So I Stayed Home. I Heard Him Going Through His Drawers In There & Said Something To Himself. Minutes Later My Mom Came In & My Dad Went To Her & They Starting Arguing. So I Listened.
Argument
Roberto- " Cassidy Did Yuu Go Into My Office?"
Cassidy- " No , Why What Happened , Is Something Missing?"
Roberto- " Nothing Is Missing , Juss Some Is Moved Around A Lil."
Cassidy- " Shit Do You Think Yn Went Into There?"
Roberto- " I Don't Know , Maybe. Shit Hopefully She Doesn't Know Anything."
Cassidy- " Well She Is Going To Need To Know Soon Roberto , Yuu Can't Keep It From Her Forever."
Roberto- " Damnit Don't Yuu Think I Know That Cassidy , I'm Juss Not Ready To Tell Her Yet. How Am I Gonna Tell Me 16 Year Old I'm A Drug Lord?"
Cassidy- " I Don't Know Roberto , Buuh Yuu Got Yourself Into This."
Roberto- " Bullshit Cassidy , Yuu Know Damn Well Yuu Wanted Me To Be In Thaa Mafia In Thaa First Place. If I Wasn't Then We Wouldn't Have None Of Thaa Shit We Do , That Gaay Lil Lawyer Job Wouldn't Get Us Half Thaa Shit We Got, So Don't Play Innocent With Me. "
Cassidy-" I Know Roberto Shesh , Buuh How Aree We Gonna Find Out If She Knows?"
Juss Then Roberto's Phone Starts Ringing . Diamond Was Calling Him .
Phone Convo
" Hello."
" Roberto Damn Yn Called Me One Day && Told Me She Knows Some Shit About Yuu & What Yuu Might Do."
" Then Why That Fuck Yuu Wait Til Now To Tell Me This Shit!?! "
" Cuz Yuu Was On A 'Business' Trip & Yuu Said Don't Bother Yuu."
" Okay , Well Damn Now I HAVE To Tell Her So She Don't Think Thaa Wrong Shit."
" Yup Bye Niqqah."
Phone Convo Ovaa
Roberto - " Cassidy , Yn Knows Some Shit ."
Cassidy- " How Do Yuu Know ? "
Roberto- " Bcuz Diamond Juss Called Me & Told Me That Yn Called Her & Said Found Out Some Shit About Me."
Cassidy- " Well I Guess When She Gets Home Yuur Gonna Have A Talk With Her."
Roberto- " Yuu Must Of Lost Yuur Damn Mind , If Yuu Think Ima Do It Alone. WE'RE Going To Tell Her , Yuur In This Too. "
Yn POV
So All Thaa Stuff I Know Is True. Buuh To Know My Dad Is A Drug Lord Is To Much To Handle. Damn & To Know Diamond Knows Too , Buuh It Seems Like She Knows Way More. I Thought She Was My Best Friend. Buuh I Guess Everyone I Know Got A Secret That They Wanna Hide From Me. My Dad Is A Drug Lord , My Best Friend Knows , My Mom Knows & Everyone Keeps That Secret From Me.
K , Well Damn Is It That Big Or Is There More To It .
Roberto Is Yn's Dad - He's A Drug Lord & He's 32
Cassidy Is Yn's Mom- She's Roberto's Ride Or Die Wifey & She's 34. She Had Yn At Thaa Age Of 18.
5 Votes For
Secrets Revealed Part 3
YOU ARE READING
Tough Love
ActionRobert Well Let Me Tell Yuu All About My Job Then . It All Started When I Was 14 & My Mom Was Struggling To Provide For Us . She Needed To Keep Food For Me , My Two Brothers & Sisters Plus Clothes & Pay For Bills. That Was To Much For Her To Pay Fo...