Yn POV
Today I Woke Up Feeling Good , Yuu Know From Last Night (; . Buuh Also I Kinda Felt Bad , Kinda Like Something Or Someone Was Going To Mess Shit Up For Me . Anyways I Got Up && Did My Hygiene Stuff && Went Downstairs To Make Breakfast.
When I Got Downstairs It Was All Quiet && It Was Weird Cuz Its Never Quiet In Thaa Morning. I Went Into Thaa Kitchen To Make Breakfast && Found A Note My Parents Left Me , It Read ………
Dear Yn ,
Sorry I Didn't Wait For Yuu To Wake Up Buuh Yuu Were Peacefully Sleeping && I Didn't Want To Bother Yuu , So Me && Yuur Father Went To IHOP To Get Breakfast. See Yuu soon.
Love
Mom
Wow I Like How They Juss Leave Me. Oh Well. After I Finished Breakfast I Went To Watch TV . After It Seemed Like Hours I Got A Text From Diggy…
Diggy- "Hey Ma Wanna Chill With Me ? "
Of Course I Said Yes .
Yn- " Sure Don't Have Anything Better To Do . "
Diggy- " Alright Ima Come Get Yuu In A Lil Bit ."
Yn- " K ."
Diggy- " Don't K Me -.- ."
Yn- " Fine Then , Okay , Is That Better ? "
Diggy- " Yeea , Well Go Get Ready ."
Yn- " K ."
Diggy- " -.-) "
Yn- " ;* Calm Down "
Diggy- " BYEEE Ratchet Go Get Ready ."
POV
After Yuu Got Off Thaa Phone Yuu Went && Got Ready . Yuu Curled Yuur Hair, Put A Lil Makeup On&& Of Course Wore Something Cute. I Wore A White Crop Shirt, That Had No Shoulders , Floral Leggings , A Big White Clutch && Naked Color Heels. After 30mins Diggy Came. I Went Outside , Locked Thaa House Doors && Got Into Thaa Car.( Picture Should Be On Thaa Side)
Diggy- " Hey Ma , Yuu Look Good. "
Yn-" Thanks && Yuu Look Good Too ."
Diggy-" So , We Gonna Chill A Lil && Then We Can Go Shopping."
Yn-" This Should Be Fun ."
Diggy-" Of Course It Is , Ima Try My Best With Yuu && Don't Forget School Starts Next Week."
Yn-" Oh Shit Really , Danm I Totally Forgot."
Diggy-" Yeea , We Only Go For Four Days Tho , Monday- Thursday && Friday No School."
Yn-" Wow That Sounds Good."
POV
Y'all Arrive At Diggy's House. Y'all Got Out Thaa Car && Went Into His House. His House Was Big && Beautiful. Surprisingly It Was Clean.
Yn POV
You && Diggy Chilled For 2 Hours&& Then , Diggy Ordered Pizza && Wings , Y'all Ate Them && Then He Went Into A Room && Brought A Small Black Box Out.
Yn-" What's In Thaa Box ?"
Diggy-" Some Weed ."
Yn-" 0.o What ? "
Diggy-" Weed Baby , Yuu Act Like Yuu Never Heard Or Seen It ."
Yn-" Cuz I Haven't ."
Diggy-" Damn Girl Yuu Missing Out Then , Here Try Some."
Yn-" No Thanks , I Don't Smoke."
Diggy-" Babe Juss Try Some , Don't Be A Goody Goody Today, Let Loose A Lil."
Yn-" Um…… Idk , I Never Smoked Before I Don't Know How ."
Diggy-" Alright Then , Fuck It I Tried. "
Diggy POV
I Tried To Make This Bitch Smoke && Get High , Buuh She Wanna Be A Goody Goody . Like Wtf , I Never Met A Girl Who Didn't Smoke Weed , Smh She Lucky I Want Her , Or I Would Of Kicked Thaa Bitch To Thaa Curve Like Its Nothing. So To Stop Being Annoyed With Her I Got High Asf . After I'm Done I Will Take Her Shopping . Stupid Bitch.
Yn POV
This Niqqah Really Thinks Ima Smoke Weed . Oh No Honey My Momma Taught Me Better Than That. I Swear He Thinks I'm Like Thaa Busted Up Hoes He Be With. Naaw Niqqah Fuck That.
POV
Diggy Finished Smoking His Weed && Then Took Yn To Thaa Mall. They Went Into Every Store && Brought Stuff , Soon Diggy Whole Trunk Was Full Of Bags. They Went Back Into Thaa Mall So They Can Get Matching Jordan's && Shirts. In Champs They Ran Into Lesley && Her Dad -.-
Diggy-" Damn."
Yn-" What ? "
Diggy-" My Ex Is Right There , Yuu Know Thaa One I Told Yuu About."
Yn-" 0.o Lesley Is Yuur Ex!?!?"
Diggy-" Yeea Why && Watch Thaa Tone ."
Yn-" She's My Worst Enemy."
Diggy-" Wow ." (Calls Ovaa Lesley)
Lesley-" Oh Hey Diggy && Yn. "
Diggy-" Hey Ma , Whatchu Doing Here?"
Lesley-" Juss Shopping With My Dad."
Diggy-" Its Funny Cuz I Haven't Seen Yuu In So Long."
Lesley-" Yeea I Know, I've Been Through Some Shit These Couple Of Months."
Diggy-" Damn Yuu Should Tell Me About It , Yuu Know Text Me ."
Lesley-" Yeea , I Guess."
Yn POV
Wow , I Like How They Juss Have A Conversation && Leave Me Out. I Feel Dumb Right Now . This Is Too Much To Handle . Like Lesley Is His WTF !!! This Sexy Mothaafucker Went Out With Thaa Billion Mile Loose Pussy Slut. I Would Of Never Guessed. How He Explained His Ex Sounded Nothing Like Lesley , Its As If She Was A Different Person. Oh Well After This Shit , I Want To Go Straight Home.
Yn-" Diggy Take Me Home. "
Diggy-" Lil Mama Calm Down , Ima Take Yuu Home Later ."
Yn-" No Now."
Diggy-" Fine Then, Lesley Ima Text Or Call Yuu Later."
Lesley-" Okay , Byee Then. , Anyways
I Have To Get Back To My Dad."
POV
Yall Left Thaa Mall && Diggy Took Yn Home && Helped Yn Take Her Bags Into Thaa House && Y'all Said Yuur Goodbyes.
Next Chapter ?
YOU ARE READING
Tough Love
ActionRobert Well Let Me Tell Yuu All About My Job Then . It All Started When I Was 14 & My Mom Was Struggling To Provide For Us . She Needed To Keep Food For Me , My Two Brothers & Sisters Plus Clothes & Pay For Bills. That Was To Much For Her To Pay Fo...