Secrets Revealed 3

8 1 0
                                    

Yn Dad POV

"Chelsey Ima Talk To Yn When She Comes Home , I Gotta Get This Out To Her."

" Okay Well Ima Be There With Yuu."Chelsey Said.

" Of Course Your Going To Be With Me , Like Duh Did Yuu Really Think I Was Going To Tell Her Without Yuu Being There ?"

" Well Idk , I Thought Maybe Yuu Would Want To Be A Father-Daughter Talk Or Something." Chelsey Said.

*

*

*

Yn POV

I Went To School Today & I'm Avoiding Diamond Cuz She Kept That Secret Away From Me. I Wish My Dad Had Enough Courage To Tell Me About His ' Job ' Like He Did With Diamond.  I Went All Day Without Saying Shit To Anyone Cuz Really Today I Juss Feel Like Isolating Myself From People .

*

*

*

Diamond POV

I Don't Know What Thaa Fuck Is Wrong With Yn Buuh She Better Get Ovaa It Cuz She Ain't Bout To Take It Out On Me , Like Naaw Fuck That I Don't Take No Bullshit . Well I See She Is Taking It Out On Everyone Else Too Buuh Yano It Seems Like It's More For Me Cuz She Be Giving Me These

Bitch Please

Fuck Off Ho

Disgusted

Evil

Skank Looks

& I'm Like Naaw She Must Be Looking At Serena Like That.

*

*

*

Diggy POV

Well Shit Yn Didn't Once Look Or Talk To Me Today . Maybe She On Her Period Or Something . Buuh Anyways Yes I'm Still On With Thaa Plan On Kidnapping Her & Making Her Mines Forever & Ever Or Until She Starts Pissing Me Off To Thaa Extreme & I Juss Kill Her . Buuh Maybe I Won't Have To Do That If She Becomes Mine Buuh She Probably Gonna Make Me Do It Thaa Hard Way A.K.A Thaa Fun Way .

*

*

*

Diamond POV

It Was Break Time & I Went & Found Yn Cuz We Gotta Talk.

" Yn What's Thaa Matter With Yuu ?"

" What Do Yuu Mean What's Thaa Matter ?" Yn Said With A Attitude.

" I Mean Why Yuu Not Talking To Anyone & Giving Me These Looks Like I Did Something To Yuu ."

" Bcuz If Yuu Didn't Know , I Heard Yuu & My Dad Talking Last Night About Me Knowing Some Stuff About His ' Job ' & I Thought We Were Best Friends & I Thought We Would Tell Each other Everything." Yn Said With Hurt In Her Tone.

" Look Yn It Was For Thaa Best For Yuu Not To Know. Its Juss So Complicated , We're Not Going To Have Enough Time Of Break For Me To Try & Explain It , Juss …… Juss Ask Yuur Dad."

" I Will & Its To Much To Tell Me Buuh When It Was Thaa Break Yuu Could Of Told Me , Yuu Could Of Told Me Anytime Buuh Yuu Decided Not Too , So Juss ………… Juss Don't Talk To Me Anymore Sine Yuu Can't Tell Me Anything Anymore." Yn Said On Thaa Verge Of Tears.

*************************************

When School Ended I Had To Call Yn's Dad & Tell Him Everything That Happened Today With Me & Yn's  ' Talk '

*

*

*

Phone Convo

I Told Yn's Dad Everything That Happened.

" Well We Will Get This Fixed Up Cuz Today After School I'm Going To Tell Her All About It & Yuu Should Come To So Yuu Can Get Yuur Friend Back & If Your There Then Yuu Can Tell Yuur Side Of Thaa Story Too." Robert Says.

"Okay , I Will Come Around  3:30."

He Hung Up.

Phone Convo Ovaa.

*************************************

Yn POV

After That ' Talk ' Me & Diamond Had , My Head Is Spinning With Questions. Like Did She Really Have To Hide All This From Me & Why Does She Know She Much About My Dad's Job? Also What Would Happen & What Would My Dad Say When I Ask Him Questions? When I Got Home He Was Already There. To Avoid Him I Went Straight To My Room , Did My Homework , & Took A Shower & Washed My Hair. When I Was Done I Went Downstairs To Get A Snack Thinking He Was Gone ,I Was Wrong.

"Yn Can I Talk To Yuu ?" Robert Said.

" Yes Dad , Give Me A Minute To Get Me Some Snacks."

I Got Me Some Trolli Gummie Worms , XXTRA Hot Cheetos & A Georgia Peach Tea ARIZONA .

" Okay So What Is It That Yuu Wanna Talk About Dad?"

" Let's Talk About My Job."

" What's Wrong With Yuur Job Dad , Did Yuu Get Fired ?"

I Was Playing Like I Ain't Know What Job He Was Talking About.

" Cut Thaa Crap Yn , I Know Yuu Know That I'm A Drug Lord For Thaa Mexican- Black Mafia ."

" Oh  , Yes I Heard."

" Well Let Me Tell Yuu All About My Job Then . It All Started When I Was 14 & My Mom Was Struggling To Provide For Us . She Needed To Keep Food For Me , My Two Brothers & Sisters Plus Clothes & Pay For Bills. That Was To Much For Her To Pay For & Her Two Jobs Hardly Paid For All Of That. Me & My Brothers Offered To Get Jobs To Help Her Buuh She Would Always Be Like   "No , Y'all Don't Worry About This , Juss Keep Your Grades Up & Do What Kids Do."  Buuh That Didn't Stop Me From Wanting To Help Her Cuz I Know We Was Struggling Since Our Dad Left. He Kept Everything Together & Safe. Buuh When He Left Us For Another Woman & Started A Family With Her , That's When Things Became Hell.

Anyways After A Month My Mom Got Laid Off One Of Her Jobs & Then We Were Gonna Lose Our House. So That Day I Went Out Looking For A Job & I At A Local Grocery Store They Was Hiring So I Went There. Outside Thaa Store Was This Group Of Men & Boys & When I Got To Thaa Door They Came Up To Me & Asked What Was I Doing Here & I Told Them I Was Looking For A Job , One Guy Was Like Yuu Look Like A Reliable Guy & Hard Worker & Offered I Work For Him So Of Course I Didn't Know What He Meant So I Agreed. I Met Up With Them At Night & We Went For A Ride , Stopped At A Few Houses & I Would Always Be Thaa One Getting Out Thaa Car Delivering Things To Thaa People & Them Paying Me , I Thought I Was Being A Delivery Boy Buuh I Soon Found Out I Was Selling Drugs. Buuh I Didn't Think Anything Of It Bcuz I Was Getting A lot Of Money & Helping My Mom Out. She Also Soon Found Out I Was Selling Drugs , She Cursed Me Out , Beat Me & Did Everything To Make Me Stop Buuh Then I Was Getting Ahead I Was Making Big Bucks & I Got Hooked . I Was Now Determined To Get To Thaa Top & Take Anybody Out That Gets In My Way. I Soon Got Close To Thaa Top & That's When I Met Yuur Mom. We Was Inseparable , We Went To Collage Together  , Soon After We Graduated She Got Pregnant , Twice .

Tough LoveWhere stories live. Discover now