Новий вчитель

45 3 0
                                    

Ранок.
Я прокинулася швидше Наруто.Вділася його довгу майку,та пішла на кухню.
З продуктів там мало що було і я приготувала з того що було.Взяла та почистила картоплю,порізала на кільця,та почистила цебулю теж порізавши на кільця.Все це окуратно розклала та добавила спеції.Поставила в духовку пектися.В холодильнику ще були помідори та огірки,та також трохи майонезу.З цього я зробила салат.За 15 хв.я витягнула картоплю та розкинула по тарілках.Накрила на стіл поставила сніданок,зробила чаю та пішла в свою кімнату.Передівшись я пішла на кухню і за кілька хвилин прийшов Наруто.
-Доброго ранку!-соно сказав хлопець потераючи очі.
-Доброго,сiдай снідати.-сказала я.Він подивився на стіл і троxи був шокований.
-Ого...це ти приготувала?-запитав він сідаючи за стіл.
-Так,я вмію готувати.-засміялася я.Він сів за стіл і почав їсти,поївши він сів і задумався.
-Про що думаєш?-запитала я.
-Дякую,дуже смачно було.Я думаю про нашого вчителя,який він буде?-запитав він.
-Незнаю.-сказала я і почала мити посуд.Він встав поцілував мене в щічку ще раз подякував і пішов вдіватися. Я була так,трохи в шоці,домила посуд і теж пішла вдіватися.Вдівшись я вийшла на вулицю і чекала Наруто.Згодом він вийшов і ми пішли в школу.В класі нікого не було,тому що вчителі забрали свої групи,а нашого ще не було.Саске сів за парту, я на учительський стіл,а Наруто виглядав вчителя.Поки його не було,то Наруто взяв мачалку та притиснув їх дверями на вершечку.
-Це йому покараня,за те що спізнився.-сказав він сміючись.
-Наруто,ти як маленький..-сказала я.
-Наш вчитель джонін,він на це не поведеться.-сказав Саске.
-Це так,Наруто...-не доказала я тому що вчитель відкрив двері і...та мочалка впала йому на голову.Наруто почав ржати.
-Вчителю пробачте нам,я казала йому що це погана ідея.-говорила я але в середині моє друге я..."-Класний хід,мені таке подобається".Ну так,моє друге я,це деявол.
Вчитель підняв мочалку,глянув на неї.Злапався за підборіддя і сказав.
-Моє перше враження про вас...зграйка придурків.-ми були подавлені та ображені.

" Моя Проклята Таємниця 2.Другий Вимір"Where stories live. Discover now