....Я відкрила очі і опинилася в...
В якомусь містечку,все було таке не звичне,таке яв в аніме,дивно.Но ще дивніше то що я лежала на землі,мені подав руку дуже симпатичних хлопець,ясно...цей хлопець той самий що був в моєму сні,а ще він теж як з аніме спустився...
-Привіт Ер...!-сказав він подаючи руку.Я встала і зразу до розмови приступила.
-Де це я?-запитала я.
-Ти в другому світі,це твій новий дім.-сказав він.
-То це і є другий світ?-запитала я.
-Так,а ти спотівалася побувати в космосі,чи що?-запитав він і почав сміятися.
-Це не смішно,ти обіцяв мені що все розкажиш коли ми прибудемо.-напрягла його я.
-Твоя правда,ходи присядимо на лавочці.-запропонував він.Той хлопець пішов вперед,він красивий,хоча я взагалі не знаю про нього і про цей світ.
Іменно так всі виглядають в тому світі.Не чорно білі,а як в аніме.Всі люди кольорові;).Ми сіли на лавочку.
-Ну..давай я тобі все розповім.-сказав він.
-Ок-готова була слухати я.
-Я Наруто Узумакі,мені 17 років.Ти знаходишся в селещі Схованого Листя.На перший погляд я спокійний,але ні я не спокійний.Моє задання було тебе привести в цей світ,що я і зробив.Ти маєш здати екзамен ніньдзя разом з всіма,це буде не просто для тебе.Спершу нас поділять на команди,а далі я сам не знаю що буде.Світ ділиться на 4 частини.Перший світ це твій,нормальний,дам де люди і все спокійне.Другий світ це наш,в нас не просто,тут проходять вбивства,ми вчимося бути ніньдзями.Третій світ це вампіри,в тебе були друзі та хлопець вампіри,там теж не просто було.І четвертий світ це оборотні,в тебе тоже був друг оборотень.-розповів він.
-Стоп,в мене був друг оборотень,але якщо світи розділені то чому вампіри в нашому світі.-поцікавилася я.
-А проблема в тім що вампіри та оборотні якимось чином ввійшли до вашого світу,вампіри померли би без крові так як оборотні без м'яса.-сказав він.
-Ясно.-сказала я.
-Ер,від нині ти так не називаєшся,тебе звати Сакура.В тебе були в тому світі головні болі,ти падала,але швидко на ноги вставала не даючи собі можливості поранитися,ти рятувала людей,очі мінялися?-запитав чомусь Наруто.
-Так в мене очі змінилися,і болі були,а що?-запитала я.
-Ти про все дізнаєшся сама,а зараз ти мабуть хочеш поглянути на себе,правда?-запитав він.
-Так,хочу.-відповіла я.Він взяв мене за руку і ми пішли.Дійшли ми до будинку,війшли в середину.
-Де ми?-запитала я.
-Ми в мене дома,там дзеркало в вані йди подивися на себе.-сказав він і усміхнувся.Я знайшла вану і підійшла до дзеркала я була зовсім інша.Ну принаймі кольор очей не змінився.Я гарна,але колір волосся мене нервує.
-Ти дуже красива!-почулося заді мене.
-Дякую.-відповіла я.
-Лягай відпочинь,завтра буде важкий день.-сказав він.Я лягла і через пару хвилин заснула.
ВИ ЧИТАЄТЕ
" Моя Проклята Таємниця 2.Другий Вимір"
FanfictionВ другій частині буде відкритий другий світ.Вибачте,але я вирішила взяти героїв з аніме Наруто.Сюжет буде совзім інший,але герої будуть ті самі та їхні назви теж.Думаю ви не проти))) ПРИЄМНОГО ЧИТАННЯ!!))