İyi Okumalar.
------
Şebnem
Ne yapıyordu bu adam ! evlerine geleli daha 2 gün oldu ! seni seviyorum ne demek ?! normal de selim bey ayık olsaydı onu ciddiye alırdım ama şu an dili dileme değdiği için çok rahat bir şekilde içki içtiğini anlaya biliyordum . Oha ! bi dakika biz hala öpüşüyormuyuz ?! selim beyden zora olsa kendimi kurtardım .damla hanım bizi böyle görse kim bilir bana ne yapar?!
''Noldu evlenmeye mi gidiyoz ''dedi selim aval aval suratıma bakıp.
'' hee evlenmeye gidiyoz '' yerdeki geceliğimin ceketini alıp üzerime geçirdim . selim beyi de kolunun altına girip onu aşağı salona indirdim. böyle yatak odasına götürsem damla hanım anlaya bilir ve kavga ede bilirlerdi . zaten anladığım kadarıyla selim bey damla hanımı sevmiyor mutlu bir evlilikleri yok .salona girince selim beyi koltuğa yatırdım hemen mutfağa gidip kahve yapıp geri yanına döndüm .
'' hani biz evlencektik . kahve yapmışsın . hee anladım ama bu filtre kahve türk kahvesi yapman gerekiyor . bi de içine accık ama çok accık tuz koyman gerekiyor . ha bi de biz hemen gidip evlenelim .sora bi dağ evi var oraya gideriz gideriz .orası çok güzel derini de yanımıza alırız damla bakamaz ona o çok kötü bir anne ..çocuğundan tiksinen bir anne '' yüzünü buruşturarak söylemişti lafını bölmeden devam etmesini istedim
'' ama sen çok iyi çok güzel çok genç bir anne olursun sen derinin annesi ol , sonra evlenelim sonra dağ evine gidelim kimse bulmaz bizi orda derini de alırız . biliyor musun dağ evinde şömine var şöminenin önünde ayı postu var biz seninle o ayı poztunun üzerinde derine kardeş yaparız ama bu sefer ki erkek olsun ben erkek istiyorum ama kız olursa da severim ben onu sonuçta ikimizin çocuğu ben senden olan her şeye razıyım .ama bir dakika derin bizimleyken biz çocuk yapamayız ki ? '' ar dar da selim bunları söylerken yüzüm mimikten mimiğe giriyordu . içimdeki yıllardır uçmayan kelebekler havalanmıştı .benden çocuk istemişti .ister istemez aklımda selimin söyledikleri canlandı .yüzüme bellibelirsiz bir tebbessüm oluştu
'' Şşt bak şebnem '' selimin bana seslenmesiyle hayallerimden çıkıp kafamı ona döndürdüm kullağıma yanaşıp fısıldadı ;
''bence hazır derin uyuyorken .derine kardeş yapalım .söz bak söz veriyorum errrrrkek sözü bak .yarın da gidip evleniriz '' selim erkek sözü derken r harfini uzatınca çok komik olmuştu .ben ona karşı bir şey hissediyormuyum bilmiyorum hissettiğim tek şey selim bana yaklaşınca hızlı hızlı atan kalbim öpüşürken ve bana hayallerini anlatırken ki midem de uçuşan kelebekler ,onu görünce içime huzur kaplamasından başta bir şey hissetmiyordum . tabii ki de aşık değilim !!
omzumda hissettiğim ağırlıkla kafamı selime çevirdim başı omzuma düşmüştü ve sızmış kalmış . yavaşça ayağı kalkıp selimi koltuğa yatırdım . üzerine de yukarıdan getirdiğim çarşafı örtüm . ve o beni öptüğünde kalbim yerinden çıkmasına sebep olan o köfte dudaklarından öptüm . hayır kessinlikle aşık değilim !!
Selim
Sabah başımın adeta patlayacak şekilde ağrımasına dayanamayıp koltuktan doğruldum . dün terasta hayvan gibi içmiştim en son şebnemin geldiğini görüp aşağı inmiştim . umarım kıza saçma salak şeyler söyleyip canını sıkmamışımdır .o değil de nasıl yattım ki sonra bu koltuğa ? başımın ağrısıyla ne kadar çok yatmak istesem de kalkıp mutfağa girdim . kahvaltı masası hazırdı . damla hazırlamayacağına göre kesinlikle şebnem hazırlamıştır. raftan bardak alıp dolaptan buzlu su çıkardım bardağa doldurup kafama diktim . o sırada içeri kucağında derinle mutfağa şebnem girdi .
şebnem '' Günaydın Selim bey '' yüzüne sıcak gülümseme koyarak. kucağındaki derini alıp anlından öptüm kızımı .
'' Sana da Günaydın şebnem bana artık selim bey deme istersen '' bu cümleyi kurduktan sonra şebnemin yanakları kızarmaya başladı . ne oldu ki ?
'' Siz dün gece söylediklerinizde ciddi miydiniz yani ? ''
'' dün gece mi ? noldu dün gece ?''
'' siz hatırlamıyor musunuz ? ''
'' evet ya çok içmişim yemin ederim dün gece adımı sorsalar mahmut tuncer derdim o kadar fazla içmişim o yüzden dün sana yanlış bir şey dediysem kusura bakma yani . yanlış bişey söylemedim dimi ? ''
'' yoo söylemediniz ne söyleye bilirdiniz ki ? '' şebnem suratını bi anda astı kesin kıza saçma sapan şeyler söyledim onu tekrar hatırlattım diye canı sıkıldı ah mal selim !! şebnem çayları doldurdu . kaya ve damada gelince kahvaltıya başladık . şebnemin suratı hala 5 karış asıktı ne dedim de acaba bu kadar bozuldu ? kayanın telefonu gelince masadan kalkmadan telefonu açtı görgüsüz herif ! biz senin telefon görüşmeni sabah sabah çekmek zorunda mıyız ?!
'' Efendim . ne ! ne demek reddettiniz ! o adam ne kadar tehlikeli bilmiyor musunuz ! ha bi de buraya geliyor . bittik biz ! ''
Bölüm Sonu
gecikmeden dolayı özür dilerim . sebebini sizlere açıklamıştım . bu arada ilgimi bir şey çekti ilk bölüme göre yorum ve vote sayısı nerdeyse her geçen bölüm azalıyor . ben size zaman ayırıp emek verip yazıyorum diğer yazarlar gibi ben de 3 haftada 1 bölüm yayınlaya bilirim . biliyorum bende çok sık atmıyorum bölüm ama en azından mazertim olmadığı zaman haftada en az 1 bölüm atıyorum lütfen emeklerimin karşılığını verin . sizin yorumlarınız beni heveslendiriyor . yorum atmassanız anlamı kalmaz yazmak içimden gelmez istemeyiz böyle olmasını .
ÖNEMLİ
yanlış anlamayın ama bölümlerin altına ''hikayeme baka bilir misiniz'' diye lütfen yorum yapmayın emek hırsızlığı ile eş değer neredeyse .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI
RomanceBir Baba , Bir Bakıcı , Ve Onların İmkansız Aşkları ... +18 sahneler yer alacaktır