☆ 5. Bölüm ☆

3.9K 123 20
                                    

İyi Okumalar.
---------------

Selim
Şirketten çıktığım gibi arabaya bindim. Büyük tehlike vardı. Damlanın kardeşi meşhur playboy Kaya GENCER Türkiye'ye dönüyor. Üstelik dönmekle kalmıyor bir de İzmire geliyor. Ve ve biizm eve geliyor. Ve üstelik evde güzel bir kadın varken. Saçmalamayın Damla dan bahsetmiyorum tabii ki. Şebnemi kast ediyorum. Kaya öyle bir adam ki içki sigara her türlü it kopukluk bela neredeyse kaya orda. Arabayı park edip eve doğru hızlı adımlarla yürüyüp zili çaldım. Ne olur kaya gelmemiş olsun diye hatim indiriyordum. Kapıyı Şebnem açtığında paniği az da olsa geçmişti.

"Şebnem kaya geldi mi? "dedim bir yandan ayakkabımı çıkararak

" damla hanımın kardeşini diyorsunuz galiba o gelmedi yarım saate burda olurmuş "

" tamam derin uyuyor mu? "

" hayır daha yeni uyandı"dedi salonda oyuncaklarıyla oturmuş oynuyordu kızımı kucağıma alıp koklayarak öptüm gerçekten çok özlemiştim. Şebneme baktığım da üzerinde mini etek ve gömlek vardı. O sırada zil çaldı. Ne yani Şebnem bu kıyafetle o piçin karşısına mı çıkacaktı. Şebnem kapıya bakmak için kapıya doğru adım atmıştı ki ondan önce davranıp adeta kapıya uçtum Şebnem bu halime sadece şaşkınlıkla bakmakla yetindi bende gülümseyip kapıyı açtım vee karşımda tüm piçliği ile kaya duruyordu.

"enişte kapıda mı duracak açsana kapıyı "dedi yılışık yılışık bunlarda yılışık olmak genetik her halde. Kaya bavuluyla içeri girerken şebnemi gördü kapıda

" Oha Şebnem! " dedi kaya heyecanla ne yani birbirlerini tanıyorlar mıydı? İster misin selim eski sevgili çıksınlar!

" Kayaaa! "dedi Şebnem heyecanla damla ise o sırada merdivenden iniyordu.

" hoş geldin canım "dedi kayayı öperek

" abla sizin aldığınız bakıcı Şebnem mi? "

" evet tanıştınız mı? "

" hayır biz zaten daha öncede tanışıyorduk "

" ee ne güzel işte hadi gidelim salona kapı da kaldık "dedi damla Şebnem damla kaya içeri geçti ben ise hala şoktaydım. Bende zor da olsa şokumu üzerimden atıp salona geçtim tam da
Tahmin ettiğim gibi kaya ve Şebnem çok samimi şekilde konuşuyorlardı damla da keyifle gülümseyip yanıma oturdu.
" bak ne kadar yakışıyorlar dimi sevgilim "dedi ensemden öperek

" damla saçmalamayı kes istersen Şebnem derinin bakıcısı kaya da senin kardeşin aralarında her hangi bir yakınlaşma dahi olmasına izin veremeyiz "dedim sinirle damlada gözlerini devirip önüne döndü

" biz kahve yaplım hadi Şebnemcim"dedi damla. Şebnem yarimden kalkıp kapıya doğru ilerleyince kaya da şebnemin arkasından kalçalarını izlerken buldum.

"kaya önüne dön!!"

" ya şuna bak be bu varya Üniversitedeyken de böyleydi. Var ya taş gibi hatun "

" hop! düzgün konuş o kız bu evde kalıyor bu tür davranışlerdan hoşlanmaz rahatsız etme kızı. "

" enişte sen baba moduna girmişsin çoktan. ee nerde benim yeğenim "

" içeride Şebneme söyleyeyim getirsin"ayağı kalkıp bende mutfağa gittim. Mutfakta damla şebnemin eline tepsiyi verip konuşmaya başladı.

"bak çok güzel kızsın çok güzel fiziğin var ama bunu üzerindekilerle gizli yorsun "de ellerini şebnemin gömleğine attı gömleğinin ilk üç düğmesini açtı. Neredeyse şebnemin içindeki çamaşırı belli oluyordu. ardından kısa olan eteğini yukarı çekip daha da kısa gözükmesin sağladı damla." hah bak işte ne güzel oldu böyle "

BAKICI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin