İyi Okumalar.
-------------Şebnem
Damla hanımla selim beyi öyle görünce bir anda telaş yaptım selim bey damla hanımı iktirip gözlerimin içine baktı gözlerinde gördüğüm tek şey endişeyi."ben özür dilerim böldüm hemen gidiyorum ben iyi geceler " hızla odama girip yatağa yattım ışığı kapattım. Ama o görüntü gözümü kapatınca aklımda canlanıyordu. Ne yani bunlar ola bilir karı koca onlar sonuçta. Sabah alarm sesiyle uyandım. Alarmı kapatıp yataktan kalktım elimi yüzümü yıkayıp derinin odasına girdim. Benim meleğim çoktan uyanmış bile gülümseyip ona baktığımda beni görür görmez ellerini havaya kaldırıp kahkaha atarak baktı bana.
"uyanmış mı benim bebeğiim" kucağıma alıp boynunu öptüm.
"ohh mis mis benim prensesim "üzerine ince bir ceket bi de çorap giydirip aşağı indik beraber. Selim bey salonda yatıyordu. Damla hanımla kavga mı ettiler acaba?
" bak derin baba daha uyanmamış hadi gel kahvaltıyı hazırlayalım. "derinle mutfağa girdik. Derini yemek sandalyesine oturdum önüne de bir kaç oyuncak koydum o onlarla oyalanırken bende kahvaltıyı hazırladım her şey bittiğinde saat 08:30 olmuştu.
" derin hadi gel bakalım babayı uyandıralım yoksa işe geç kala bilir "derini kucağıma alıp salona geçtik
" hadi derin öp babanın yanağını "dedim derinin kulağına sessizce fısıldayarak derin dediğimi yaparak selim beyin yanağına öpücük kondurdu. Daha doğrusu kondurmaya çalıştı. Gerçekten yaşına göre çok zeki bir çocuktu.
Selim
Sabah yanağıma diğen ıslaklıkla yavaşça gözlerimi açtım. Karşımda her sabah bakmaya doyamayacağım bir manzara vardı. Kızım ve.. Ve ne ve bakıcısı mı?! Hadi ama selim kızının bakıcısına mı yürüyorsun! Bu kadar mı boştayım?! Hayvanlık yapmamak için yavaşça doğrudur kızımı koklayarak boynundan öptüm. Yattığım yerden kalkıp derini Şebneme verdim"Günaydın Şebnem "dedim saçlarımı karıştırarak
" Günaydın Selim Bey " dedi gülümseyerek hala üzerinde o mini göğüs dekolteli geceliği vardı. İster istemez kasıklarım da hareketlenme oldu. O kadar fazla bakmışım ki Şebnem fark etmiş olcak ki ;
" ben gidiyim üzerimi değiştireyim"dedi hızla yukarı çıktı bende derini yere oturtup lavaboya girdim elimi yüzümü yıkayıp derini alıp mutfağa geçtik. Kahvaltı hazırdı uzun zamandır böyle bir kahvaltı görmemiştim evimde damla bilmez kahvaltı hazırlamayı. Şebnem de mutfağa girdi üzerine vücuduna yapışan tayt üzerine beyaz dar bir tişört giymiş.
"siz isterseniz başlayın selim bey işe geç kalacaksınız "dedi Şebnem çayımı koyarak. Beni karımdan daha çok düşünüyordu.
" tamam sen De gel acıkmışsındır."dedim masaya oturarak
"damla hanım yok ayıp olur "dedi derini kucağına alıp derinin yemek koltuğuna oturttu. Önlüğünü de taktı
" ooo sen onu beklersen akşam yemeğinizi yersiniz. O bu saatlerde kalkmaz pek. "Şebnem derinin mamasını alıp eline verdi
" iyi o zaman ben de sizinle yiyim "dedi karşıma oturarak. Akşam yaşanan olay aklıma gelince hemen Şebneme döndüm
" Şebnem akşam damlayla beni öyle görmeni istemezdim "dedim tüm dikkatimle Şebneme bakarak
" selim bey asıl siz kusura bakmayın ben sizi böldüm. Siz karı kocasınız böyle olmanız çok normal. " anlayışla karşılamıştı. Gerçekleri bilmiyordu. Damla ile aramda hiç birşey yoktu.
" bak Şebnem biz damlayla gerçek karı koca de-"
"Günaydıııın hayatım "dedi damla yılışık şekilde yanıma gelip dudağımın yan tarafına öpücük kondurdu. Şebneme baktığında kafasını önüne ne eğmiş tabağı ile ilgileniyordu. Damla masaya oturunca Şebnem ayağa kalktı. Bardağı alıp damlanın çayını doldurdu. Damlanın önüne koydu.
"sağol tatlım "dedi damla yapmacık gülümsemeyle
" damla hanım bir şey soracaktım ben "dedi Şebnem merakla
" söyle "dedi deniz çağından yudumlayarak
" derin 6 aylık biliyorsunuz ek gıdaya başladınız mı? "
" bilmem mamaları var orda onlardan içiyor " dedi umursamaz tavırla Şebnem şaşırmış şekilde damlaya bakıyordu. Ee tabi hangi anne çocuğuna bu kadar ilgisiz ki.
" onları ben de gördüm yani mama dışında meyve sebze veriyor musunuz? "
" hayır ne gerek var mamaların için de var zaten "dedi ağzına salatalık atarak. Saate baktığımda biraz daha oyalanırsam geç kalacağımı anladım masadan kalkıp odaya gidip üzerime takım elbisemi giyip aşağı indim Şebnem derini kucağına almış üzerini değiştiriyordu salonda. Yanlarına gidip derini öpüp evden çıktım. Arabama binip holdingin otoparkına arabamı park edip. Asansöre bindim. Odama girip dosyaları incelemeye başladım.
Şebnem
Selim bey gittikten sonra kahvaltıyı kaldırdım derini alıp odasına götürdüm. Oyuncaklarıyla oynatmaya başladım. Damla hanım derini fazla önemsemiyor gibi geldi bana.
"derin hani balık göster bakalım "derinin önüne kitap koyup hayvanları soruyordum.Selim
Dosyalara dalmış inceliyordum. Telefonumun çalmasıyla kafamı dosyalardan kaldırdım. Arayan damlaydı." ne var damla? "
" ne kaya mı geliyor? Niye geliyor? "
" tamam, tamam kapat "
Tek kelime ile yanmıştım!!
☆ Bölüm Sonu
Evet bölüm geldi düşüncelerini yorumla belirtirseniz sevinirim 😊 bölüm kısa ama kusura bakmayın bazı işlerim var ancak bu kadar oluyor 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI
RomanceBir Baba , Bir Bakıcı , Ve Onların İmkansız Aşkları ... +18 sahneler yer alacaktır