2 глава

636 47 11
                                    

                                 ***

Взех една хавлия и я увих около тялото ми и излязох от банията .
Погледнах часовника десет часа леле четиресе минути съм стояла в банията .
Бръкнах в едно от шкавчетата и извадих черен сутиен , черни бикини  , къси панталонки и черен потник . За всеки случай имам в къщата на Хари няколко дрехи .
Вече бях в такси и тръгвах към нас сигорно ще ме разпитват къде съм била и ще ми се карат .

                                ***
Отворих вратата на къщата ни беше много тихо и затъмнено .
Влязох в хола и изскочиха хора
- Честит рожден ден Скай
Това беше толкова прекрасно всичко беше украсено имаше мой приятели , роднини и др . Мама и тате дойдоха при мен .
- Честит рожден ден скъпа
- Тате , Мамо това е страхотно благодаря ви
- Мила това не е всичко .
И ми подадоха подаръци . От мама ми подари лаптоп и книги , а тати iPhone шестица .
- Мамо тати това не беше нужно
- Миличка това е рождения ти ден
- Благодаря ви
Прегърнах ги . Очите вече ми се бяха насълзи ли .
- Емааа
- Скай
Най-добрата ми приятелка също беше тук .
- Отивай миличка
- Благодаря ви . Обичам ви
- И ние също теб
- Скай честит рожден ден .
Емам ме прегърна и ми подаде нейния подарък . Беше спортни нешта на Найк .
- Благодаря Ема
- За нищо курвичке
Хаха така аз и Ема се наричаме аз и викам проститутко , а тя на мен курвичко не , че сме такива .
Като цяло рождения ми ден мина супер до седем часа гостите бяха в нас и след това всички си отидоха без мен, мама , татко и Ема .
- Дъще аз и баща ти имаме малко работа на вън . Дали може да почистиш тук ?
- Да няма проблем , а и Ема ще ми помогне
- Благодаря ви момичета
Мама и тате излязоха и останахме само аз и Ема .
- Ти каде беше цяла вечер бе Скай
- Ами при Хари
- Добре само не ми казвай какво сте правили
- Хах добре
- Ема много го обичам
- Знам Скай личи ти ама още си оставам на мнението , че той не е за теб
- ОФФ Ема
- Ти знаеш , че никога не съм го харесвал и няма да стане . А и ти си толкова добричка и невинна .
- Добре стига Ема не искам да говори  по тази тема
- Той е идиот
- Не , не е стига Ема
- Добре спирам , че може и да ме набиеш
- Ами накрая така ще стане
- Хахаххах
След един час и половина с Ема бяхме готови с чистеното и бяхме в моята стая да си избирам рокля , защото ще ходя при Хари .
- Ема харесва ми тази
Посочих и една Бяла нежна рокля , дълга до колената и с тънки презрамки .
- Тази е супер
- Най-себе да сме на едно мнение
- Хахах да
- Отивам в банята да се преоблече
- ОК
Взех си роклята , един бял сутиен без презрамки и бяли бикини .
Вече се оглеждах в огледалото тази рокля наистина добре ми стой .
- Как изглеждам
- Леле Уникална си
- Благодаря ти
- Искаш ли са ти накъдря косата
- Страхотна идея
Ема беше свършила с косата ми , а аз си слагах малко спирала и гланц .
- Кучко много си секси ма
- Мерси
- Скай аз ще тръгвам към нас , че ще ходя на купон
- И аз тръгвам към Хари
- Добре бай приятно прекарване
- Мерси и на теб
И двете излязохме от вкъщата тя се запъти към тях аз към Хари .
                          ****
Вече бях пред врата на Хари и чуйах но никой не отвори затова влязох .
Качих се на втория еташ и чух охкания от стаята на Хари . Не трябва да си мисля най-лошото нали ? Сигорно гледа порно .
Отворих стаята на Хари и се заковах на място не можех да обеля дума нито да помръдна . Той беше върху едно момиче и се чукаха .
-Х-х -а-р-и
Той като ме чу веднага скочи от леглото , а аз започнах да тичам на долу по стълбите с насълзени очи . Исках да се махна от тук да не бях видяла това . Вече бях на двора няма сили очите ми не спираха да плачат и си повтарях само един и същи вапрос : Защо ми изневери ? Защо ?
Майка му спънах се в един камък и паднах . Точно сега ли бе ?
Хари вече ме беше настигнал и беше пред мен само по биксерки .
- Скай
- Какво Хари ? От кога ми изневеряваш ?
- От кога Харолд ?
- Ами Скай чуй аз не завършвам сериозни връзки . Така , че докато бях с теб се чуках с много други момичета
- Какво?  От когато  сме гаджета ми изневеряваш ?
Вече нямах сили едвам станах от земята .
- Скай ти да не си помисли , че сме гаджета защото те харесвам ?
- Аз
- Скъпа ти беше поредната ми играчка аз харесвам само тялото ти .
- Хари аз мислех , че не си такъв . Проплаках аз .
- Хах ти сериозно ли .
Присмея ми се в лицето .
Вече почнах да му крещя и да го удрям с песници по гърдите .
- Ти си либано копеле Харолд . Аз ти се доверих загубих детственоста си с теб . Доверих ти се за какви ли още не неща .
- Скъпа спри и хайде да се качим в стаята ми да се позабавляваме . Онази си тръгна и без това .
- Ти сериозно ли Хари ?
- Скъпа знам , че без мен не можеш
- Харолд мразя те с цялото ми сърце
- Скъпа ти ме обичаш , обожаваш ме
Той хвана ръцете ми аз упорствах но той беше по силен от мен .
- Хари аз споделих най-хубавите си мигове с теб , а ти какво направи ? Унищожи ме .
- На ли знаеш , че пак ще се върнеш при мен ?
- Никога мразя те , мразя те
Събрах всички сили които имах и се отскубнах от хватката му . И му ударих силен шамар .
- Мразя те Хари
Почнах да тичам към колата ми без да спирам . Очите ми не спираха да плачат , виждах леко замъглено заради сълзите . Той ми е изневерявал през цялото време ?? Качих се в колата и потеглих с пълна газ . Това е най-ужасния ми ден , най- скапания ми ден .
Аз го обичах щях да направя всичко за него , а той какво направи ? Съсипа ме , унищожи ме , разби сърцето ми .
                  Мразя те Хари Стайлс .

My LordWhere stories live. Discover now