16 глава

305 18 1
                                    

Поръчах си нещо силно .
- Заповядай сладкишче
Той ми подаде някакъв коктейл така ми се струва не познавам алкохола . Отпих голяма глътка алкохола беше горчив силен горещ . Отпих още и още вече свикнах изпих останалото на екс . Поръчах си още след това също го изпих леко ми се завъртя главата трябва да спра . Но отново погледнах към На Хари мястото но ги нямаше сигорно са в толетната и се чукат като си помисля усните  и върху вратът му ръцете и дърпат прекрасните му къдрици . Майка му не ми пика да се чукат .
- Още едно
- Сладурче не са ли ти много три
- Захарче нищо не ми е много и ако обичаш ми донеси още
- Както кажеш сладкиш
- Направо ми донеси бутилка
- От какво
- Нещо много силно майка му не знам какво
- Хаха добре скъпа
Отпих от ботилката и продължавах вече вкусът беше сладък исках още .

Ръцете и в косите му .
Устните и по цялото му тяло .
Ръцете и пипат цялото му тяло .
А той се наслаждава .

Не мога да спръ да мисля за това отпих още от бутилката .

Той целува устните и.
След това вратът и цялото и тяло .
Ръцете му не спират да обхващат тялото и .
Меките му устни целуват всяка част от нея .

Спри Скай да мислиш за това вече не идпитвам нищо към него да се чука с които си иска не му пука .
Вече бях испила половината бутилка никога до сега не съм пила толкова то вобще това ми е първия път в които пия .
Запътих се към денсинка да потанцувам малко . Да се позабавлявам . Всичко ми беше всело .
Започнаха да тацувам . По някое време някой секси бог ме обърна към себе си .
- Хей сладурано искаш ли малко да потанцуваме
Изглеждаше направо много секси кафява коса  вдигната леко ,кафяви шоколадови очи сини дъки и сива черна тениска която почертаяаше сексавото му тяло . Беше по- висок от мен .
- Разбира се
- Как се казваш ?
- Скай . А ти ?
- Лиам
- Секси име
- Доста си пинала
- Испих малко
- Хаха ,, Малко " личи си
- Майната ти
Никога не бих казал така и ли пък да се свалям с момче алкохола си даваше думата .
- Да танцуваме
Песните бяха от типа ,, Мръсни танци "
Обърнах се с гръб към него увих ръцете си около вратът му и започнах да тацувам отърквам в него . След няколко песни той ме обърна към него лицата ни бяха на сантиметри . Ммм колко искам да целуна тези устни . След това той разби устните си в моите отвърнах му . Устните му не бяха меки колкото на Хари но се целуваше доста добре . Докато ме целуваше ме стисна за дупето .
- Искаш ли да отидем в толетните да се позабавляваме Скай
- Ммм звучи стархотно
Вече не знам какво ги върша и защо се съгласих ? Защо го целунах ?
Не ми пука всичко ми е хубаво и весело един хубав секс няма да навреди .
Вече бяхме в толетните а той ме беше притиснал до стената и целуваше врътът ми
- Скай ще те чукам и толкова силно







Здравейте хора .
Така извинявам ви се много много , че не качвах няколко дена , от тук на сетне отново ще си качвам редовно .
Какво мислите за Хари ?
Какво мислите за Скай ? Алкохола лошо и влиае .
Какво ще стане ?
Ще се радвам да чуя вашето мнение и да видя гласуванията ви .
Извинете ме ако има правописни грешки .
Обичам ви .

My LordWhere stories live. Discover now