~Çağla~
Zülal o gün bize gelmişti. Ben çok sevdiğim youtube kanallarından izliyordum. Bana izlediklerimin çok saçma olduğunu söyleyince şaşırdım.
"Tanrım birde kendi izlediklerine bak. Adamın biri maymun kıyafeti giymiş ve çıplak bir şekilde dans ediyor. Bana mı saçma olduğunu söylüyorsun pehh?!"
"Heyyy! Jerry ile bir daha dalga geçersen seninle asla konuşmam."
Ellerimi biri karşımda silah tutuyormuş gibi havaya kaldırdım.
"Tamam,tamam Jerry'e laf yok."
Gülerek ellerini silah şekline getirip ben indirirken
"İndirirsen vururum"dedi. Dediği şeyi umursamayıp "Bu güzelliği vurabileceğine eminmisin." dedim ukalaca. Gavarasına sötlediğimi bildiği için beni vururmuşçasına sesler çıkardı,"dıkş dıkş." gülerek yanıtladım onu. Dilimi dışarı çıkararak ve hafif bağırarak kükredim," kıhhhhh ölüyommmm ölüyommmm." Ben normal insan şeklimi alırken ikimizde kıkırdadık. Zülal bana yandan yandan gülerek " o kadar öldün ki öldün yani " diyerek cevap verdi,"Boşver şimdi ölmeyi de şu youtube kanalına bak."dedi. Elime aldığımda bu bir oda ve ekipman vloguydu. Bu tarz vlogları seviyordum. Hemen oynatmaya başladım."Herkese tekrardan merabalar arkadaşlar. Bugün oda vlogu yapıcam. Ayrıca sessiz video çekmem lazım çünkü şuan gecenin saat 3'ü ve annemler üst katta yatıyo ve sesimi duyarlarsa ağzıma sı*arlar."
Neden olduğunu bilemediğim bir şekilde bu youtuber'a ısınmıştım. Hemen adını alıp izlemeye başladım. Kalın sesi beni dinlendirmişti. Neden olduğunu bilrmediğm bir şekilde elimi 'Abone Ol' butonunda görmüştüm. Bu çok değişik bir duyguydu. Benim hiç bir abim olmamıştı. Sadece bir ablam vardı. Ama ben sanki ekranda abim varmış gibi gururla izlemiştim o videoyu. Bir kolleksiyonu olduğunu öğrenmiştim. Gerçekten ama gerçekten kanım bir anda kaynamıştı. Artık ona abimm diğecek seviyeye gelmiştim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ertesi gün okul yoluOkul evime çok yakın mesafedeydi. Bu yüzden Zülal ve Zeynep ile beraber yürüyerek gidiyorduk. Bütün bir gün boyunca Zülal'i bıktırıp kanalın serileri ile ilgili bilgi aldım. Kafama takılan tek cümle 'Kardeşimle Oynuyoruz' du. Bir kardeşimi vardı. Eminim o da abisi kadar yetenekli ve yakışıklıydı. Berkay Tekkaroğlu'nun kardeşi? Acaba kimdi? İzlemek için heyecanlanırken içeri giren öğretmenin topuklu ayakkabı sesi ile düşüncelerimden sıyrılıp derse döndüm.
*********************
Aklımdan geçen şeylerin denklemler olması gerekirken ben Berkay Tekkaroğlu'nun kardeşinin kim olduğunu düşünüyordum. Zülal beni dürtüklerken hocanın beni öldürecekmiş gibi bakması da ayrı bir konuydu. Şimdi o bitmek bilmeyen ve üşenmeden her dersi dinlemeyen öğrenci için tekrarladığı 5 paragraflık makalesini sanki ezbere biliyormuş gibi harfi harfine hiç değiştirmeden okudu. Ders kaynadı diye sessiz çığlıklar atan Mustafa'ya baktığımda şimdi de şekilli şukullu danslar yapıyordu. Hocanın konuşması bittikten sonra zil çalmıştı bile...
Sizi çok Je t'aime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telefondaki Sevgilim (Aşkın Yolculuğu Serisi1)
DiversosKİMSE BİLEMEZDİ HEYECANLA ATILMIŞ BİRKAÇ CÜMLENİN ONU AŞKIN KOLLARINA TESLİM EDECEĞİNİ Çağla'nın saçmaladığını düşünerek attığı mesajlar ne büyük bir çıkmazdı onun için. Ne büyük bir aşk doğurdu. Ne büyük acılar yaşadı küçük kız. Ne kadar ağladı. Bu...