Po hodině s Louisem jsem to vzdal. Jen jsem podepisovala papíry a seznamovala se z celou budovou. Ani jsem se ho nestačila zeptat na toho šéfa. Podle toho co jsem slyšela tak to bude blbeček s pivním pupkem a strništěm na tváři.
Chci mluvit s Liamem, ale ten tu nikde není a nemůžu se hnout max jen na záchod. Takže si budu muset počkat na konec pracovní doby.
Po pracovní době si počkám na Liama který by měl snad za chvíli vyjít z kanclu. Když ser začnou otevírat dveře hned se narovnám. Když mně Liam uvidí hned se na mně usměje.
"Kate co potřebuješ?" zeptá se hned.
"Jen potřebuju s tebou asi něco probrat, ale nevím jestli mi dokážeš poradit." Liam zase otevře dveře od své kanceláře a naznačí ať vejdu dovnitř. Rychle vpadnu dovnitř a posadím se na sedačku.
"Tak povídej." Sedne si naproti mně na bobek."Hodím se na tuhle práci?" Zeptám se a čekám na jeho reakci.
"Hodíš, ale máš možnost dělat pro báječnou společnost kde ti budou platit víc než já tady. Pokud tedy to vyjde Louis něco říkal, ale já si myslím že ti to vyjde." Vzdychnu.
"Odkud ty ho znáš?" Zeptám se."Myslíš Louise?" Kývnu.
"Spolužák." Zasměje se a podrbe se na krku."Jo aha. Takže jak to bude s místem tady?" Řeknu a čekám.
"Dva týdny ještě tady a potom by jsi mohla kdyby si teda chtěla chodit jen na pár hodin když budeš chtít."
"To je jasný ráda se tu ukážu." Řeknu nadšeně."Pokud budeš mít čas a nebudeš unavená nebo tak a kdykoliv jsem půjdeš zapařit budeš mít tu nejlepší rezervaci." Rozesměje se, vstanu a jdu ho obejmout.
"Díky." Řeknu a silně ho stisknu. S Liamem jsme se spřátelili až dost. Dokonce na něj mám jeho osobní číslo a to ostatní třeba ne. Někomu to může přijít divné že jsme se spřátelili za tak krátkou dobu, ale je to tak.
Budík mi zazvoní v 10 hodin a okamžitě vstanu protože mám jen hodinu na to abych se dostala do StilleModel. Mám sraz z Louisem aby se mnou něco udělal. Nevím proč oblíknout slušně se umím. Dojdu se učesat a namalovat Otevřu skříň a hledám něco vhodného. Najdu černé skinny které nejsou roztrhané a jak zjistím jsou jediné. Z ramínka sundám žlutou blůzu a navleču si ji na sebe. Ještě najdu budu a jsem hotová. Nenamáhám se nasnídat a rovnou jdu do auta.
Za půl hodiny už stojím na recepci a čekám na Louise.
"Promiň mám zpoždění." Zadýchaně si stoupne vedle mně.
"V pohodě zas tak dlouho nečekám." Řeknu a trochu se usměju."Fajn tak pojď." Udělá krok k výtahu \ zmáčkne tlačítko aby ho přivolal.
"Kam jdeme." Zeptám se zvědavě.
"Udělat z tebe lepšího člověka." Mrkne a vleze do výtahu který už dorazil. Vlezu za ním a stiskne osmičku. Ruce si proplete a spustí je před sebe. Už vím co to je když se řekne že nastalo trapné ticho.
"Co se mnou budeš dělat?" Nahodím a dveře výtahu se otevřou. Nemusí mi ani odpovídat protože odpověď dostanu hned jak se podívám před sebe."Ne." Řeknu a Louis mně strká ven z výtahu.
"Ale ano."
"Ne nenechám se ostříhat to raději budu nadosmrti dělat v baru." Ano říkala jsem že bych si nikde jinde nedokázala představit pracovat, ale asi bych to nedávala."Neboj zas tak ti to Agáta nevezme myslím. Když viděla fotky řikala že si na tobě vyhraje." Zarazím se.
"Fotky?"
"Instagram kočko." mrkne a jde za nějakou ženskou. Typuji že to bude ta Agáta o který mluvil."Ráda tě poznávám jsem Agáta." Řekne a mile se usměje.
"Taky Kate." Řeknu a potřesu si s ní rukou."Tak se do toho pustíme posaď se." Ukáže na jedno z křesel. Pohledem probodávám Louise a podávám mu bundu a tašku aby to podržel. Ten se uculí a sedne si na sedačku.
Agáta zakryje zrcadlo a vezme do ruky nůžky a já se modlím aby to neposrala.
"Připrvená?"
"Ne." Řeknu a Agáta sundá hadr ze zrcadla. Když se uvidím spadne mi brada. Moje vlasy jsou kratší a o dost, ale pořád jsou dlouhé. Moje tmavá barva vlasů je pryč a místo toho je tam světle hnědá a mezitím světlejší proužky. Musím uznat že je to paráda akorát to nalíčení je moc."Spokojená?" Zeptá se Agáta a já až moc rychle zakývám hlavou. Otočím se na židli směrem na Louise, který odvrátí zrak od časopisu a koukne na mně. Jeho pusa se jemně pootevře a vstane.
"No páni nečekal jsem až takovou změnu." Dojde ke mně a vytáhne mně na nohy ze křesla.
"Tak fajn a pokračujeme dál řekne." Ještě poděkuju Agátě popadnu bundu a tašku a jdu za Louisem do výtahu.
"Řeknu ti že ti to sekne víc jak předtím světlejší vlasy ti sluší víc, akorát s tím líčením to přehnala." Louis si vytáhne úhledně složený kapesník kapsičky a setře mi rudou rtěnku.
"Lepší." Řekne a neví co dělat s kapesníkem.
"Ukaž." Řeknu a seberu mu ho z ruky.
"Vyperu ti ho a přinesu."
"Fajn."Výtahem vyjedeme do desátého patra kde už takový klid není. Plno lidí pobíhá sem a tam a něco na sebe křičí. Louis mi naznačí ať počkám a jde směrem k chlápkovi co přeměřuje nějakou holku. Vzájemně na sebe kývnou a Louis zamává že mám jít za ním. Jdeme hodně dozadu až dojdeme k velkým dveřím. V místnosti za těmi dveřmi je něco úžasného. Louis zapíská a naznačí lidem ať jdou pryč. Všichni ho poslechnou a mizí z obrovskýho šatníku jinak to nazvat nejde.
"Tvoje velikost bude tak M že?" Zeptá se a začne hledat mezi oblečením.
"Jo a nestydím se za to."
"Vždyť v pořádku jen se bojím že tu na tebe nic nebude." Chystám se něco říct, ale nestihnu. Louis po mně začne házet oblečení a já ho jen tak chytnu."Myslím si že tyhle kousky a boty nikdo postrádat nebude." Řekne když skončí z vyndaváním věcí. Já jen stojím a koukám na něj jako jestli to myslí vážně. Mám plnou náruč a všude okolo na zemi je ho taky docela dost. Mezi tím jsou i boty a různé šály a doplňky.
"Ups." Řekne a začne se smát.
"Doufám že si skončil.""Ne to je teprve jaro zlato." Mrkne na mně a jde dál dozadu. Já těžce vzdychnu oblečení položím na stůl a jdu za ním.
Se vším skončíme ve tři hodiny a já se vydám konečně domu zítra za Louisem nemusím. Jsem zvědavá na rekci ostatních až mně uvidí a co na novou Kate budou řikat.
Jako pokaždé zaparkuju auto na parkovišti kousek od modrého oka a rychlím krokem mířím dovnitř. Mám trochu zpoždění, ale snad to vadit nebude. Rychle jdu do šatny, ale Danův hlas mně zarazí.
"Madam hledáte něco." Otočím se na něj a začnu se smát.
"Kate sakra nemůžeš mi dát vědět že se chystáš na přeměnu?""Promiň myslela jsem si že tu budu dřív jak ty, ale mám zpoždění."
"Ale co jsi to se sebou udělala? Ne že by ti to neslušelo, ale co že tak najednou."
"Za týden už budu asi oficiálně pracovat pro StilleModel. Tak proto."
"Tak to gratuluji." Nechá mně se jít převléct a odejde zpět k baru.
ČTEŠ
My young Boss♠
FanfictionPříběh se odehrává v Londýně kde zrovna devatenáctiletou Kate vyhodili ze školy kvůli problémům co dělala. Po vyhazovu hledá práci v různých nočních podnicích jako tanečnice nebo barmanka. Nedostudovala a proto nemá žádné jiné možnosti a tanec by ji...