4. E-mail..

819 26 9
                                    

Abych se přiznal flákal jsem se celou neděli i pondělí. Vypnula jsem mobil a nic neřešila. Ona dva dny jsem sledoval filmy nebo seriály.

Zrovna se chystám do modrého oka. Abych řekla docela se tam těším. Nedokážu si představit dělat někde jinde. Seběhnu schody a bez rozloučení mizím i s ním broukem na cestě do baru.

Když přijdu hned se jdu převléct do pracovního a šupem pádím za bar.
"Rád tě vidím." Uslyším od někud Liamův hlas. Hledám ho všude možně, ale nevidím ho.
"Nahoře" Ozve se znovu a já zvednu hlavu ke stropu. Stojí na balkoně a kouká na mně.
"Ahoj. Taky tě ráda vidím. Jaký je plán na dnes?" Zeptám se.
"Nic jen normální večer akorát trochu jiná muzika." Hodí hlavou a zmizí. Pokrčím rameny a připravuji se na příchod nepříjemné Elis.

"Bacha ať tě nepropálí pohledem." Dan do mně drkne loktem a naznačí hlavou cíl. Opodál sedí ten kluk ze čtvrtečního večera. Mám sto chutí jít a zeptat se ho na to jméno, ale nemůžu odejít z místa, tak doufám že on příde sem.

Hodina uběhla a neznámí nepřišel. Přisedl si totiž k němu Liam a pořád si povídají. Zajímalo by mně o čem. Najednou se u baru objeví Rachel.
"Nějaká čůza je tu!!" Řeknua zamračím se na ní ona na mně vztyčí prostředníček.
"Co si dáš." Zeptám se.

"Vodku a pro Daniela pivo." Zakřičí na mně na zpět.
"Hned to bude." Natočím nejdřív pivo a potom naliju vodku do většího panáka.
"Díky." Zaplatí a vedle ní se objeví Daniel a Amy. Zběsile na ně zamávám a vezmu další objednávku od jednoho chlapa, který je nalitej jako prase.

"Do kolika makáš?" Zeptá se Amy.
"Do pěti." Mrknu na ni a jdu dál na dalšího zákazníka.
"Tak potom napiš skočíme do netopýra." Zahuláká Daniel a odejdou. Divím se že paří zítra je škola a jejich docházka není moc zlatá. Ani moje nebyla nejlepší, ale to už je zamnou.

Jak jsem slíbila neslíbila napsala jsem Rachel že mám padla a že za pět minut budu venku. rozloučila jsem se s Danem a Benem a šla za bffákama. Všichni tři seděli na obrubníku a hlasitě se smáli.
"Vstávat panstvo jdeme pařit!!" Když jsem to zakřičela oni začli ječet ještě víc. Zvedli se a společně jsme šli k mému autu. Nějak se tam nasáčkovali a vyrazili jsem směr netopýr. Klub, který není tak daleko od mého domu tak nebude vadit když tam nechám auto. Máme ještě dvě hodiny než zavřou.

Později odpoledne....

Ostrá bolest hlavy a nepříjemný pocit v žaludku. asi budu blinkat je první myšlenka která mi projede hlavou když se probudím. Oči mám stále zavřené protože ostré světlo odpoledního sluníčka je nepříjemná.
Po dalších pěti minutách se rozhodnu otevřít oči. Vedle mně na posteli leží Amy a když si sednu uvidím Daniela a Rachel na zemi.

"Vstávat panstvo." Řeknu trochu nahlas.

"jdnsaf." Rachel něco zamumlá. Vstanu a roztáhnu závěs z jedné půlky okna a stisknu víčka silně k sobě. Když přejde bolest očí a hlavy ze světla zadívám se do okna na proti. Tentokrát tam Horan nestál.
"Zatáhni to." Zakřičí Amy.
"Ne musíte vstát a jít." Řeknu a otevřu počítač.

"Proč?" Ozve se Daniel.

"Protože.." Zarazím se.
"Za tři hodiny jdu makat a musím se vzpamatovat, připravit a podívat se na sociální sítě které zanedbávám." Nepochopím jak jsem se mohla takhle zlít po pár skleničkách.
"Dej mi pět minut a vykopu Amy z postele a Daniel jestli bude odmlouvat tak půjde oknem." Racehl vstane a protáhne se.

"Jo byl to fajn večer." Prohlásí a zmizí na chodbě.

Jak Rachel slíbila oba dva vypakovala ode mně z pokoje a potom i z domu. Projela jsem Facebook a přečetla si pár novinek. Potom si řeknu že stihnu kouknout i na e-mail.

My young Boss♠Kde žijí příběhy. Začni objevovat