***Arkadaşlar istek bölümdü bu artık bölümlerin çoğu istek olucak bu arada yorum ve beğeniler az biraz arttırsak iyi olabilir bence :)
>>İlk olarak konuya şöyle başlamak istiyorum. Fark ettik mi Ash'in babası hiç görünmedi çizgi dizide ya da diğerlerinin babası peki bu babalar nerde bu düşünceyi biraz araştırıp düşündüm ve şu sonuca ulaştım:
Mantıken olay belli belirli bir yaşın üzerinde erkek nüfüsu yok denecek kadar az neden peki? Çünkü savaş çıkmış olmalı peki neden?
Çünkü petrol ve enerji kaynaklarının azalmasından dolayı büyük bir savaş çıkmış ve büyük bir olayda bütün askerler ölmüş. Efsanevi pokemonlar yüzünden ya da benzer nedenlerden dolayı Ash'in babası da ölü. Belirli bir yaş üstü erkekler ölü, hatta çok sayıda kadın da. Neredeyse çocuk oranının %1'i kadar yetişkin var. Peki erkek/baba/eş yok.
Ash'in seyahetlerine kim para sağlıyor? Ya da Gym liderlerinin parasını kim ödüyor? Jenny ve Joylar'ın parasını? Kim bunu yapan?
>>Devlet?Olabilr mi sizce? İşte asıl eksikliklerden biri: Pokemon dünyasında bir demokrasi örneği veya krallıklar yok. Sadece belediyeler var ama başta kim var? Savaşı kim kazandı?
Tabiki de her savaşta olduğu gibi silah tüccarları.
Silph şirketi; poketopları, pokedexleri, hatta pokemonları en başta üreten ilk ve tek şirket. (Arceus olayı tam bir yalan, pokedexi kendileri üretiyorlar ve pokemonlara meşruluk kazandırmak için kullanıyorlar.) (Pokemonların yapay olarak üretilebileceğini Mewtwo'dan biliyoruz.) (Arceus'u tanrı olarak tanıyan bir pokedex var ama "unknown" kaynağı bilinmeyen pokemon olarak geçiyor, orada bir yalan olduğu açık.)
Akla gelen ilk soru:
Bu şirket her şeyin tek yöneticisi. Peki, petrol savaşından sonra düzen nasıl sağlanmış?
>>Küçük çocuklara doğada üreyen başıboş pokemonları avlatarak. Pokemonları avlıyorlar ve geliştiriyorlar, niye?
>>Peki, niye hepsini yakalamak zorundasın, neden herkes pokemon yakalamaya çalışıyor ve pokemon yakalamak neden bu kadar çok özendiriliyor?
Etrafta hiç enerji üreten bir şey gördünüz mü?
Birkaç Pikachu'dan oluşan jeneratör hariç. İşin asıl başlangıcı o eski Pikachu jeneratörü.
İşte büyük cevap: Pokemonları enerji kaynağı olarak kullanıyorlar. Pokemonlar, poketoplarıyla yakalandıklarında bir yerde saklı tutuluyorlar, tıpkı Matrix'te makinelerin insanlara yaptığı gibi.
Silph de pokemonlardan enerji topluyor, o yüzden çocukları yakalamaya teşvik ediyor. Ash'in harçlığını bu şirket veriyor; o yüzden pokemon hastanesi bedava, o yüzden hiç benzinci yok, hava o yüzden bu kadar temiz.
Yani bu yüzden Pikachu, poketopuna girmek istemiyor.
****Arkadaşlar Pokemon'u hiç izlemedim(hiç sevmezdim çünkü) bu yüzden bu konuda pek bilgim olmadı istek üzerine yazmaya çalıştığım bir konu. Konu düzgün olsun ve açıklığa kavuşsun diye Yarı alıntı yarı öznel bir yazı oluşturdum.Sadece sizi tamamıyla bilgilendirmeye çalıştığım için olan bir şey alıntı yazını tamamını okumak isteyenler için:
https://onedio.com/haber/pikachu-nun-elektrik-sokuna-maruz-kalmis-gibi-hissettiren-cok-ilginc-pokemon-teorisi-720722
Ayrıca bu bir teoridir. Ama mantıklı bir teoridir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Film Gerçekleri #Wattys2016
Historia CortaBu yaşınıza kadar izlediğiniz çizgi filmler hakkında bilmediğiniz çok şey öğreneceksiniz.