Reggeli után a YouTube-on nézelődtem szét.
Hihetetlen, hogy a Life ennyi nézetséget kapott.
A klippem amiről beszéltem elérte a tíz millió megtekintést Wtf? Úristen 10 millió!!!
Dalszerző vagyok és egyszerűen imádok dalokat írni.
Nem voltam X-Faktorba vagy ehhez hasonlóba attól még a zenémet leadják a rádiókban, tévékben ami iszonyatosan imádok.
És még mindig nem tudom elhinni ami velem történt.
A telefonom megcsörrent és a menedzserem neve villogott a kijelzőn, Adam.
Adam 28 éves fiatal menedzsernek mondható. 10 év van köztünk.
Nagyon jó fej. Komolyan. Ha az kellene mondanom, hogy válaszak egy barátot, őt választanám.
Vicces, segítőkész, kedves, megértő és még sorolhatnám a rá jelemző jó dolgokat.
- Szia Adam, miújság? - köszöntem vidáman a telefonba.
- Hello Lyn semmi, vagyis de van valami. A már kijött zenéiddel több helyre is felkértek, hogy koncertezz. Be kell vállalnunk, nagyon jó lesz. - sztorizgatott izgatott hangon mire döbbenettől fel kellett álljak.
- Komolyan ? - köszörültem meg a torkomat és az ablak felé kezdtem sétálni.
- Igen, ugye milyen nagyszerű?
- Igen az, elképesztő és hol ? - sétáltam ide-oda a nagy szőnyegen amin a szálloda neve virított.
- Na most aztán mégnagyobbat fogsz döbbeni. Khm, a Wenderst-nél lesz a legnagyobb koncerted ahol elő kell adnod a számaidat. - mondta egyre hangosodó hanggal.
-Mi?? Ez komoly??? Úristen de jó! Ezt el se hiszem!! - döbbentem meg minden egyes pillanatban.A Wenderst-ről csak annyit, hogy New York legnagyobb koncert helysége. (kitalált helyszín)
Ott már több híresség is fellépett és most én vagyok a legnagyobb megtiszteltetésben, hogy ott koncertezzek. Ez. El. Képesztő!!
- A rajongóid már tudnak róla, így már előre veszik a jegyeket. Egy hónap múlva lesz. Addigra készülj fel. - parancsolta rám.
- Meglesz. - nevettem el magam és letettem a telefont.
Ez annyira hihetetlen. Szerintem imádni fogom.
A laptopomhoz vágtam magam és megnéztem az instagram oldalamat. Hm, három napja nem posztoltam ki semmilyen képet pedig az instagram a második életem.
Lőttem egy selfit és ezt a szöveget írtam alá: ' Ki várja már a szuper nagy koncertet? Én iszonyatosan várom, és nagyon szeretnék veletek találkozni! 😘'
Ennyit írtam és kint is volt a falamon.
Egy perc alatt hihetetlen mennyiségű komment és like érkezett.
Úgy imádom a Lynereket. Így neveztem el a saját fanjaimat.
És egyszerűen imádom őket!!!
Be szállingóztam a fürdőbe és egy kis sminket varázsoltam magamra.
Újra vissz ültem a laptopomhoz és rányomtam a Skype-ra.
A barátnőm Amy elérhető volt így rákatintottam a videó hívásra és pár másodperc múlva Amy és barátja Ben intettek a kamerába.
- Hallotátok a hírt ? - kérdezte izgatottan és egyszer hol Amy-re néztem, hol pedig Ben-re.
- Igen, szupeeer lesz az a koncert én már érzem! - sikongattunk lányosan Amy-vel.
-Remélem.Sziasztok! Hát itt is van az első rész, kicsit rövid lett de remélem tetszett.
Véleményeket várok kommentben 😘
További szép estét mindenkinek ! 😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
My Life Cameron Dallas ^^
Fiksi PenggemarEgy rajongó vagyok a sok millió rajongó közül. De azért viszonylag más. Kúltúráltabb és énekes vagyok. Vagyis inkább YouTube "sztár". A célom, hogy egy nap Cameron Dallas-sal énekeljem együtt több millió ember előtt a...nem is tudom, mondjuk She Bad...