Flashback
Mai aveam doar 10 ture, de ceva timp simt un miros tare cunoscut care vine de langa stejarul batran... Nu atiu cine ii dar mirosul, ii tare familiar si am de gand sa aflu...
Vroiam sa merg demult, dar nu am de gand sa ii dau nicio sansa lui Matei sa castige asa ca mai trag ultimele ture si apoi voi merge sa vad cine se afla acolo.
Cand ajung insfarsit la linia de sosire ii cer lui Cristian o sticla de apa.
- Uite! ( imi spune in timp ce imi arunca sticla )
- Mersi! ( beau repede apa din sticla si o iau inapoi la goana )
- Ce faci? Ai terminat deja! ( imi țipa acesta )
- Uite , simt un miros familiar si nu stiu cine ii, si asa ca am de gand sa aflu cine ii persoana respectiva ( i-am tipat inapoi in timp ce ma indreptam dupa miros )
Nu trece mult timp si ajung langa un stejar batrand, umde imi petreceam timpul liber aici cu cel mai bun amic...
Dupa putin timp observ ca un baiat cu parul blond e ranit si sta sprijinit de trunchiul copacului... Mi se parea cunoscuta persoana dar nu imi dau seama cine ii..
-Cine esti si ce cauti aici? ( il intreb pe acesta)
- Taci naibi din gura si lasa-ma in pace! ( imi reproseaza acesta )
- Cine naiba esti? ( l-am mai intrebat o data si de data asta aveam si ghearele scoase )
- Nu ii treaba ta ! Asa ca da-mi pace! ( imi striga acesta in fata )
Ma uit mai atent la el si observ ca are pe deget un inel care avea un W pe el...
Arata exact ca si inelul celui mai bun prieten si anume al lui Denis Wilson..
Gandindu-ma ca aceasta persoana l-ar fi putut omora nervii acum imi erau intinsi la maxim .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lorelay povesteste:
- De unde naiba ai inelu ala? ( il intreb nervoasa in timp ce aratam spre inel )
- Nu e treaba ta! ( imi raspunde acesta nervos )
- Zi o data, de unde dracu ai luat inelu ala ? ( deja mi-am scos ghearele la iveala, daca nu imi raspunde cred ca o sa fiu in stare sa-l omor )
- Nu e treaba ta, ti-am mai zis! Pleaca naibii o data si lasa-ma in pace!! ( imi urla acesta in fata )
- Gata, pana aici! ( l-am prins de gat si l-am ridicat deasupra mea , imfingandu-mi ghearele in gatul lui)
- Deci, ai de gand sa imi raspunzi? ( il intreb din nou devenind din ce in ce mai nervoasa )
- Bine ..iti.voi..raspunde.. . ( imi raspunde acesta destul de greu, din cauza ca il cam strang din ce in ce mai tare )
Imi scot ghearele din gatul lui, iar acesta cade pe jos .. avand in vedere la ce rana are nici pe picioare nu se poate tine... cred ca a fost ranit de un alpha, sau de un vanator care l-a ranit cu un glont sau o sageata de argint, iar in cel mai rau caz de o katana din argint..
- Deci, de unde ai inelul ala? ( il mai intreb o data , dar de data asta eram putin mai calma )
- Cand am implinit 14 ani tata mi l-a daruit, spunandu-mi ca acest inel a circulat din generatie in generatie, de la tata la fiu si tot asa.. ( imi spune acesta devenind putin mai trist )
CITEȘTI
Mafia Ciudata
Science FictionO fata care se simte vinovata din cauza morti mamei sale ....desi ea cu prietenii ei nu sunt doar oamenii simpli, ce ei sunt fiinte mai speciale .... Oare ce va face Lorelay? Se va razbuna pe persoanele care i-a omorat mama? ...