*Ce fac puisorii mei?*

258 14 21
                                    

G-Dragon povesteste:

- Bun! ( spun eu )

- Baieti va trebui sa ne impartim.
( le spun acestora )

- T.O.P si cu Daesung voi veti cauta informatii intre demoni si varcolaci.

- Am inteles! ( spun acestia la unison )

- Eu si cu Taeyang ne vom ocupa cu cautatul despre Darkness prin alte mafii, iar tu Seungri vei pleca in Busan sa vezi daca vei afla ceva de pe acolo. ( si cu asta am terminat de impartit treburile )

- Am inteles. ( imi confirma acesta )

- Bun! Eu acuma voi pleca la YG sa vorbesc cu directorul sa vad daca vrea sa se implice si el, si sa ii dau vestile pe care le primisem din Romania.

Si cu asta mi-am luat cheile de la masina si am iesit pe usa dupa ce imi luasem ramas bun de la baieti. Dupa ce urc in masina nici bine nu am pornit masina ca deja zbor pe sosea la cum apas pe pedala de aceleratie. Nu imi ia nici 10 minute ca ajung la agentie. Intru in agentie salutandu-i pe fiecare in parte, ajung in lift unde dau de nimeni altcineva decat de Lee Chae Rin sau dupa numele ei de scena CL. Acesta dupa ce ma observase ne-am facut salutul si am inceput s-o intreb cum ii merg lucrurile.

- Si cum iti merge cu compunerea melodiei noi?

- Ihm.. Merge chiar bine. ( lasandu-si dintii albi ca margelele la vedere )

- Pai ce sa zic inafara ca abia astept s-o ascult. ( ii spun acestei lasand un zambet strengar pe buze )

- Ji Kwon inca nu te-ai schimbat si sper ca niciodata sa nu o faci. ( imi spune acesta dupa care ma ia intr-o imbratisare scurta lovindu-ma usor pe spate )

- Pff... Tu vorbesti? ( o intreb dupa care incepem amandoi sa radem )

- Apropo ai primit vestile noi? ( o intreb pe acesta, deoarece era foarte apropriata de Lorelay )

- Ihm... Ce vesti? ( se incrunta la mine )

- Deci, inca n-ai primit niciun apel sau mail? ( ranjesc la ea deaorece am aflat inaintea ei )

- Hmm.. Ar trebui sa fie ceva important de te uiti asa la mine. ( spune acesta in timp ce isi miji ochii )

- Depinde cum o iei. ( si cu asta am urcat in lift )

- Unde pleci? ( ma intreaba acesta in timp ce urca in lift ?)

- La director, tu? ( spun plictisit )

- La fel. ( spune la fel de plictisit ca si mine )

- Bun, atunci vei afla acolo. ( si cu asta am terminat de ce am avut de zis)

Ma uit prin mesaje sa vad, daca s-a aflat ceva sau daca mai sunt persoane care stiu despre acest caz. Ha.. Ce intuitie aparent chiar primisem un mesaj de la demonul care m-a contactat si nu i-am raspuns la apel.

~ Inceputul convorbiri prin mesaj ~

Mesajul primit: 

Ji Kwon stiu ca iti dau batai de cap, insa din cate am inteles de la prietenul meu acesta a luat legatura cu demonul Jay Park, as vrea sa te rog sa iei si tu legatura cu el sa vezi ce a reusit sa afle.

GD: Sigur, apropo Lorelay cum se mai simte? Si-a pierdut controlu pana acuma? Daca da, de cate ori?

Da pana acuma si-a pierdut o singura data controlul, insa cu ajutorul unei demone care e fiica lui Lucifer a reusit s-o aduca inapoi in starea sa normala.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 19, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mafia Ciudata Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum