Deel 8: Soufyane & Myriam

96 9 3
                                    

Terugblik op deel 7, Soufyane voert al zijn taken perfect uit. Terwijl Myriam word afgeleid door een gespierde jongeheer besluit Issam de grootste fout in zijn leven te maken.

<Soufyane>
Spoedig kreeg ik weer een berichtje binnen.

''Goed werk! Je deel zit er bijna op! Overtuig Issam dat dit nooit is gebeurd, en breng de envelop met het contract in naar de ''Inspecteur''. Laat hem het verdere doen. M.''

Tuurlijk nam ik dit Au Sèrieux en bracht ik de envelop naar de ''Inspecteur''. Toen ik net de zaal wou verlaten keek ik nog even naar Myriam. Met pijn in mijn hart laat ik dit gebeuren. Ik zag hoe hij haar verleidde zodat ze die papieren zou tekenen. Ik was natuurlijk vergeten dat ik Issam moest overtuigen. Ik zocht Issam in de zaal. Op de dansvloer was hij niet meer te zien. Tot op een ogenblik zie ik hem bij de sofa's. Afstandelijk van alle vrouwen rond hem. Met een fles voor hem alleen. Ik zag gewoon hoe het zijn hart brak dat hij het had getekend. Ik besloot niks te zeggen omdat hij het vast morgen toch niet meer herinnerd

<Myriam>
Terwijl ik half dronken was flirtte ik een beetje met een man. Hij was gek gespierd.. Hij bleef me maar complimentjes geven over hoe mooi ik ben. Steeds weer bloos ik. Hij wilt me stilletjes benaderen om me te zoenen. Ik duw hem weg. ''Wat doe je? Ik ben getrouwd, man.'' Riep ik woedend naar hem toe. Rondom ons hadden we alle ogen op ons gericht. Hij lachte. ''Ach, we doen het wel even voor de grap. Teken gewoon even dit en klaar is kees.'' Probeerde hij me te overtuigen. Natuurlijk was ik veel te aangeschoten om dit te begrijpen. Ik accepteerde het voorstel en tekende het papier. Best wel veel tekst op. Meerdere pagina's. Zou hij een boek voor me aan 't schrijven zijn? Ik lachte even in mezelf. Doe ik eigenlijk wel vaker hoor. In mezelf lachen. De man kwam steeds dichterbij. ''St..'' Voordat ik nog mr 1 woord kon zeggen snoerde hij me al de mond. Hevig worden zijn lippen op de mijne gedrukt. Tot plots hij agressief tegen het gezicht word gebokst. ''ISSAAM DOE RUSTIG'' Riep ik. Ik hield hem vast bij zijn borstkas en trok hem weg. Maar helaas kon hij zichzelf niet bedwingen.. Met alle kracht gooide hij een stoel tegen de man zijn kaak. Mijn handen lostte Issam en kwam terrecht op mijn mond. Ik kon dit niet geloven. Even dacht ik na over de situatie. Wat? Waarom denk ik na? Ik heb hier helemaal geen tijd voor. Ik trok Issam van de man weg en duwde hem de andere richting uit. ''Ben je lauw ofzo?'' Schreeuwde ik. Hij nam agressief me arm vast en trok me mee naar onze hotelkamer. Zacht duwde hij me tegen de muur. ''Wat was je van plan met hem hé?'' Schreeuwde hij luidruchtig. Ik stotterde. Natuurlijk wist ik me geen antwoord te bedenken..
''Ach je ziet het maar hoe je wilt'' Ik probeer me uit zijn greep te wringen. Wanneer het bijna gelukt was probeer ik een loop naar het bed te nemen. Hij neemt me bij de arm en trekt me terug naar hem toe. Spontaan begint hij me te zoenen. Hij legt zijn hand op mijn achterhoofd en met zijn andere hand begint hij me aan te raken. Het is mijn man dus tuurlijk ga ik hierin mee.. Het voelde zo opgewonden hoe hij me probeerde uit te kleden met deze temperatuur van hem.. Ik besluit hem wat te helpen en me eigen kleding uit te trekken. Hij was wel instaat mijn BH los te rukken. Hij duwde me tegen het bed. En opende de knopen van zijn witte hemd. Hij trok zijn das van hem. Bond de das rond mijn 2 armen zodat ik geen beweging wist te maken. Hij ontsluitte zijn riem en trok zijn broek en ondergoed uit. Kwetsend kijkt hij me aan. Rustig legt hij zich op mij en..

(un)Happy Divorsed Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu