0|Giriş

553 58 5
                                    


    Yıl, 2008.

Baekhyun ve Chanyeol beşinci sınıfa yeni geçmişti. Baekhyun arkadaş bulma konusunda oldukça rahat iken, Chanyeol stresle tırnaklarını yiyordu. Baekhyun inceydi, Baekhyun güzel görünüyordu, Baekhyun enerjik ve sevimliydi. Chanyeol ise aksine, insanlara göre tombuldu, çirkin görünüyordu, tembel ve sevimsizdi. Buna kendini inandıran Park Chanyeol, 11 yaşında soyutlamıştı kendisini insanlardan, henüz gittiği okulun adını bile bilmeyecek kadar.

Baekhyun kısa boyuna rağmen girdiği ortamda çoğu kişiden uzundu. Bu onu keyiflendirirken anne babasının desteğiyle birlikte sınıfa girmişti. Her yerde veliler vardı, öğretmen ortalıkta görünmüyordu. Baekhyun birileriyle kaynaşmak için velilerin gitmesini beklerken heyecanlıydı. Siyah kaküllerinin altında parlayan minik gözleri etrafı kolaçan ediyordu. Baekhyun meraklı ve bir o kadarda zeki birisiydi yaşıtlarına göre. Şimdiden ilgileri üzerine toplamış, bir kaç öğrenci onun adını sorarak yanına oturmak isteyip istemediğini dile getirmişti. Baekhyun gayet memnundu, ve şimdilik tek oturmak istediğini dile getirerek en ön sıraya kurulmuştu.

Elbette işler Chanyeol için öyle değildi. Chanyeol sınıfa girdiği gibi en arkaya gitmiş, yüzüne küçük gelen gözlüğünü düzelterek boş sırt çantasını sıraya asmıştı. Sığmadığı için sırayı arkaya doğru çekip oturan miniğe bakan bir kaç kişi, onu şimdiden ürkütmeye yetmişti.

''Okulda kaç saat kalacağım?''

İnce sesiyle sorduğunda annesi saçlarını okşayıp dikkatini içeriye giren öğretmene vermesini istedi. Genç bir bayan sınıftaki öğrenciler ve velileriyle kısaca selamlaşırken üzerindekileri öğretmen masasına bırakıp tahtanın önüne geçti.

''Merhaba bayanlar ve baylar, kendimi tanıtayım. Bu sınıfın öğretmeniyim, adım Kim Chun Hei. Merak eden ufaklıklar için, henüz otuz üç yaşındayım. Harici olarak velilerin numaralarını bu a4 kağıdına yazmalarını istiyorum.''

Konuşma sırasında masanın üzerinden aldığı kağıt ve kalemi sıraya yerleştirip açıkladı.

''Adınızı, soyadınızı, numaranızı ve çocuğunuzun adını en başa parantez içine yazıp doldurursanız sevinirim. Bir kaç haftalığına okuldan bu bilgileri almam zor olabilir, kayıtlar devam ederken yoğun oluyorlar. Her ihtimale karşı önlem almak en doğrusu.''

Öğretmen Chun Hei, velilerin kalbini basitçe kazanırken ilk ders saati böylelikle geçmişti. Veliler gitmiş, sınıfta öğrenciler kalmıştı. İkinci ders saati, tanışma vaktiydi.

My Best Friend|ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin