I hate myself :)

1.4K 42 21
                                    

I HAVEN'T UPDATED IM SORRY KIDS.

I JUST STARTED SCHOOL & TEACHERS ARE BEING UGLY BY THROWING HOMEWORK AT ME.

PLEASE TRUST I HAVE FILLER CHAPTER'S WRITTEN BUT I DON'T WANT TO POST FILLERS BC I HATE FILLERS MYSELF LMAO.

BUT I ALSO HAVE REALLY BAD WRITERS BLOCK & IM SICK AS FUCK. SOMEONE HELP ME.

BUT I PROMISE IN THE NEXT WEEK I'LL HAVE A CHAPTER UP. EVEN IF IT'S A FILLER! I KNOW YA'LL ARE TIREDT OF MY ASS SKXNKD

I ALSO DONT KNOW WHY IM YELLING IM SORRY.

I'm SoRryytkddicjdincjd d but I PROMISE I'll have something posted for y'all in the next couple days.

This is random & sounds ugly bc I have giving myself promo.

BUT PLS follow me guys bc I am such a fucking night owl & I write the most at night, and I like have no other friends to speak to????? So I post little messages & I never get responses bc I have no friends :))))))

Also I REALLY LOVEEE when y'all comment on the chapter so please continue commenting!!!! I love reading them sm!

OK. RANDOM. & QUICK. ARE YA'LL AS TIRED OF BIGHIT AS I AM?????? LIKE ALL THESE TRAILERS ARE STRESSING ME! THEY ALL DROP WHILE IM IN CLASS IT PHYSICALLY PAINS ME BC I CANT WATCH RIGHT THEN & THERE? BUT I THINK MY FAVORITE ONE IS MAMA ATM. ITS COLORFUL & AESTHETIC.

BUT COMMENT AND SPEAK TO ME ABOUT YOUR THEORIES AND STUFF BC I LIKE TO READ THEORIES SO I CAN STRESS MYSELF OUT MORE :))))))))

s2g bighit hate us.

ANYWAY. I HOPE YA'LL HAVE A LOVELY DAY/NIGHT/EVENING (DEPENDING ON WHERE YOU LIVE) AND AGAIN IM SORTY FOR BEING A RAT. ILY THANK YA'LL SO MUCH FOR PUTTING UP WITH MY NOT UPDATING SHIT. BC I'D LITERALLY WANT TO FIGHT ME. :) BYE 

Lost Stars | JeongcheolWhere stories live. Discover now