İyi Ki Doğdun

10 2 1
                                    

Biliyorum çoğu zaman konuşamadık hatta ben telefonu haftalarca zar zor elime aldım ama biliyorsun seni ne kadar çok sevdiğimi...

Kavgalarımız oldu, konuşmalarımızda birbirimize uzun uzun iltifatlarımız oldu, küçük tartışmalarımız oldu, suskunluklarımız oldu. Ama sen de ve ben de biliyoruz aramızdaki dostluğun kıymetini, şuan yanında değilim belki, uzakken de hiç zor olmuyor sesini hatırlayabilmek, gözümü kapatıp hayalini kurabilmek, arkadaş kalabilmek...

Seninle tanıştığımız günü hatırlıyor musun? Sayfalarca yazabileceğim ortak özellikleri? Ben hala aynı netlikle hatırlıyorum. Seninle ilgili en ufak ayrıntıyı...

Seni gerçekten çok seviyorum.

İyi ki sana o mesajı atmışım ve tanışmışız.

Ya inan ne diyim bilemiyorum o kadar çok seviyorum ki seni.

Biliyorum hissettiremedim, belki konuşmaktan çok sustuk ama ben seni gerçekten çok seviyorum.

Emin ol değer verdiğim herşeyden daha öncesin benim için.

Ama biliyor musun bazen konuşmamak gereksiz selamlaşmalarla soğumaktan daha iyidir.

Özleyince değerini anlar ya insan, işte aynen öyle.

Şu ana kadar hayatında ne olaylar oldu hiç bilmiyorum.

Anlatırsan iyi gelecek ya da sevinecek cümlelerim var.

Belki de ilk doğum günü mesajını ben atıyorumdur umuduyla yazıyorum.

Hatta umarım sabah uyandığında ilk bu mesaja bakarsın. Görürsün ve gülümsersin. Tek isteğim bu 🙏.

Seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.🙆🙆🙆

İyi ki doğdun, iyi ki yanımdasın. İyi ki DOSTUMSUN. Minik Kedim 😻. Seni çok seven Ortağın
ve aynı zamanda
Penguenin

💙

(Tanıştığımız yer wattpad diye burdan yazdım 😊)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aklımın KapılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin