Tamamen ona bağlanmıştım sanırım ne onsuz oluyordum nede onunla , karanlıkta yapayanlızdım ama eminde değildim duygularım karışıklıkta ilerlerken o çıktı karşıma nasıl olurduki böyle bişey ben SERRA NOYLA böyle bişey yapmazdımki yazıklar olsun banada diyemiyorum iyiki onu görmüşümde karmakarışık duygular içerisindeyim onu tanıdığım günden beri günlüük tutmaya başladım masanın başına oturduğumda saatlerce onu anlatıyorum sessiz karanlık dünyama ışık oldun EGE ÇELİK gene bir karanlık gecenin sonuna daha geldik iyi geceler... sabahın ilk ışıklarında uyandım oysaki gece çok geç yatmıştım uyutmuyorsun beni hödükk !!!! okula hazırlanmak için yataktan kalktım içeriden bağırış sesleri yükseliyordu sanırım yine annem ve babam kavga ediyorlar alışmıştım aslında kavgalarına fakat ilk defa bu kadar hararetliydi. Orada olduğumu görmemeleri için kapının kenarına geçip dinlemeye başladım... " senden artık nefret ediyorum , böyle olmuyor sürmüyor hergün kavga yeter bıktım artık senden bu günden itibaren bitti. boşanma davası açacağım sana " annemden böyle bir söz duymakmı dünyam başıma yıkıldı resmen yapmamalısınız böyle birşey diye odaya daldım " ne-nee oldu kı-kızımm " off aptall değilim ben " ANNE DUYDUM HERŞEYİ NE YAPACAĞIM HİÇ DÜŞÜNDÜZÜZMÜÜÜÜÜÜ " diye bağırdım ama umurlarında olmadığımın farkındaydım okula hazırlanmış ve çıkmıştım evden yürüyordumm sesiz sakince sokaklarda arkamdan bir bağrış duydum irkildimm " serraaa serraaaaa " off ege seninle uğraşamam kiii " ne var ege " " bağırıyorum neden duymuyorsun " birden o öyle diyince göz yaşlarım sel gibi akmaya başladıı " ne oldu serra iyimisinn seen" panik olmuştu ne yapacağını şaşırdı " değilim ege değilim annemle babam ayrılıyorr " şaşırmıştı sanırım bi süre bişey demedi ve birden sarıldı " tamam sakin ol onlar ayrılsada ben seni hiç yanlız bırakmayacağım hep yanında olacağım serra söz veriyorum sana " offf yakışıklı prensim benide düşünürmüşş inanırmısınız bu kötü haberin üzerine bile çoook mutlu olmuştum bana sarıldı yaaaaaa " seee-senn evet ege sen iyiki varsın " gözyaşlarım daha şiddetlendi " sende iyiki varsın noylaa "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sonsuzluğum olurmusun ?
Romansamerhaba arkadaşlar sonsuzluğum olurmusun adlı kitapla sizlerle tekrar olmak istedim kitabım eminim size iyi gelecek şimdiden iyi okumalar :)