Z pohľadu Kelsey:
„Kelsey, vstávaj." Zakričala na mňa mama z dole na čo som sa aj zobudila.
„Ešte päť minút, prosím." Zamumlala som do vankúša a otočila som sa na druhú stranu.
„Kelsey, pokiaľ do 5 minut nebudeš dole, tak máš na dnes zaracha. Je štvrť na osem, Cooper!"
„Už idem." Povedala som otrávene a išla som sa obliecť.
Asi by som sa vám mala predstaviť. Volám sa Kelsey Cooper a mám 20 rokov. Pochádzam s LA a chodím sem aj na školu. Mám staršieho, veľmi starostlivého brata Matta. Mám oboch rodičov a tak svojim spôsobom sme „dokonalá" rodina.
Vzala som si na seba biele šaty, ktoré mali na pásy hnedý, kožený opasok. Cez to som si prehodila riflovú bundu a išla som dole do kuchyne.
„Dobré ráno." Pozdravila som ich, otvorila som chladničku, z ktorej som si následne vybrala jogurt a sadla som si za stôl.
„Hej Kels, zoberieš ma dnes do školy?" Spýtal sa ma Matt.
„Nemáš nohy?" Pozrela som sa naňho.
„Kelsey, zoberieš bez rečí Matthewa do školy." Pridala sa do toho mama. No toto mi teda chýbalo.
„Ale mami..." Nestihla som dopovedať, lebo mi skočila do reči.
„Kelsey, bez rečí." Vážne sa na mňa pozrela.
„Tak fajn." Povedala som s nechuťou, odhodila som kelímok od jogurtu do koša a išla som si pre tašku. „Ale pohni si. Máš na to dve minúty. Neprídeš a idem bez teba." Zobrala som si veci do školy a išla som do svojho auta.
Len aby ste boli v obraze Matt je síce starší, ale auto mám ja. Rodičia mu žiadne nechcú kúpiť po tom čo už dve auta rozbil.
Po celkom dlhom čakaní som sa konečne dočkala a Matt si sadol na miesto spolujazdca a mohli sme ísť do školy. Po ceste do školy sme počúvali rádio a spievali sme si pesničky, ktoré sme poznali. Hneď ako som zaparkovala pri škole, tak Matt vystúpil a išiel k jeho parte.
„Díky, sis." Zamumlal ešte predtým a už som len videla ako sa pozdravil s chalanmi.
Zamkla som auto a vydala som sa do školy. Pri v chode stál Matt a jeho parta- Fredo, Ryan, Chaz a samozrejme Justin. Justina som si celého obzrela a od nôh až po vlasy a zastavila som sa na jeho tvári.
„Ahoj, Kelsey." Usmial sa na mňa. Ach, ten jeho úsmev. Musím priznať, že Justin není nejaký zlý. Má sexy telo, vlasy a ta tvár. Fajn, možno sa mi aj trochu páči, ale je to kamarát môjho brata.
„A-Ahoj." Zakoktala som sa a dnu do školy.
„Zblízka je pekná." Počula som ako povedal Justin a potom už nič. Celkom ma to prekvapilo, ale neviem čo mám od toho čakať. Tak som to radšej neriešila a zobrala som si svoje veci a išla som rovno do triedy, kde som si sadla do poslednej lavice k oknu.
Bola som zamyslená a ani som si nevšimla, že si ku mne niekto sadol. Pozrela som sa vedľa seba a bol tam Justin. Bola som mierne v šoku, ale snažila som sa to nedať najavo. Len som sa jemne usmiala a pozrela som sa na učiteľa, ktorý práve vchádzal do triedy.
Učiteľ nám začal vysvetľovať novú látku, ale nejako som nemala v úmysle ho počúvať. Nebavilo ma to a tak som sa stále pozerala pred seba a premýšľala som.
„Si v pohode?" Cukla som sebou a pozrela som sa na Justina.
„A-Ano, len som sa nad niečim zamyslela." Jemne som sa usmiala a pozrela som sa na učiteľa, ktorý stále niečo rozprával.
Hodina potom prebiehala celkom v klidu. Práve bola velká prestávka a ja som sedela s babami na lavičke a bavili sme sa, keď v tom prišiel k nám Justin a sadol si vedľa mňa. Babi sa na mňa len pozreli a odišli preč.
„Práve si mi rozpustil môj kecací krúžok." Pozrela som sa naňho vážnou tvárou a snažila som sa nesmiať.
„Ou, prepáč. To ma naozaj mrzí, ale budem ti musieť postačiť ja." Uculil sa a pozeral sa na mňa.
„Asi to nejako budem musieť nejako prežiť." Zasmiala som sa. „Čo tu robíš?"
„Prišiel som sa porozprávať." Usmial sa. Bože, zase ten úsmev.
„Fajn, tak teda hovor." Usmiala som sa a pozrela som sa naňho.
„Dnes večer je u mňa párty, nechcela by si prísť? Budú tam všetci. Skoro celá škola." Celú dobu sa na mňa pozeral.
Bolo to divné. Nikdy ma na žiadnu jeho párty nepozval. Žiadna správa a nie to ešte osobne.
„J-Jasne, budem tam." Povedala som trochu prekvapene a usmiala som sa.
„Tak fajn, teším sa." Usmial sa a potom odišiel.
Tak dobre, toto bolo mega divné. Toto by som nikdy nečakala a ani neviem prečo som na to prikývla. Matt ma zabije ak ma tam uvidí. Na sto percent tam bude a určite sa mu nevyhnem. Toto teda nedopadne moc dobre.
_______________________________________________________
Takže ahojte, toto je naša nová a prvá spoločná story. Dúfame, že sa vám bude páčiť. Bude to zmiešana storka, keďže to píšeme dve dievčatá a jedna je z Česka a jedna zo Slovenska, ale aj tak dúfame, že vás to neodradí a bude náš príbeh čítať. Prvá časť je trochu kratšia, ale druhá bude dlhšia.
YOU ARE READING
All That Matters
FanfictionUniverzita. Změna kamarádů, města a svého soukromí. Odteď bude všechno jinak. Její starší bratr a jeho kamarádi. Ona se svou partou nových kamarádů. Dvě party. Dvě různé skupiny lidí. Slušňačky a bad boys. Čím se liší? Dva světy. Nesnáší se...