Derste sadece düsündüm.Tüm boş derslerim dusunmekle gecti resmen.Gercekten ya ben ne zaman boyle ne yapacagimi bilmez bir kiz oldum.Biri bisey biri bisey diyo yaaaaa!!Offffff!!!!
😧😧😧😧😧😧😧😧😧😧😧
Allah'im sen bana yardim et yarabbim. Eve gittim yemek yedimyattim.
4 Sene Sonra
Üstumu hizli bir sekilde giydikten sonra yeni basladigim isime dogru gitmeye basladim.
☺☺☺☺☺☺
Daha is yerinin kapisinda odun gibi biseye carpmamla birlikte basimi ovdum.Tam onume bakip konuscaktim ki onu gormemle konusma yitimi kaybetmistim sanki.Siyah saclarini sariya boyamisti.Umarim beni tanimamistir.Tanimamistir diye dusunup ordan ayrildim.
Denizin Anlatimi=
O kız bana çok tanıdık geldi.Sanki saçları ve gözleri ilk aşkıma benziyor.
Hemen panikledim.Beni tanitimi diye of napicam ben.Yanima grupta çalışan biri geldi ve-Başkanım gitmemiz lazım
dedi.
Tamam dedim ve özel arabama bindim.Daha sonra kızın kim olduğunu bulmaya çalıştım. Bu gerçekten benim eski aşık olduğum kişiymiş. Yani lise aşkım. Ama ben nişanlıyım napicam ben ya of....
Belki tekrar küllenen aşk yanabilir.Bilmiyorum ama sanıyorum ki beni tanımaz iyi düşünüp karar vermeliyim deniz bak eger nisanlindan ayrılırsan bilmiyorsun ki eda sana aşık olucak ii düşünmeliyim.Zaten pelinsu ya karşı fazla duygum yok bence ayrılmalıyim. Dedim.
Ve ayrıldım.
Arkadaşlar bu hikayenin devamını istiyorsanız votelemeyi unutmayın!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Aşkı
RomanceLisede yalnız dolaşıyordum. Hiç arkadaşım yoktu fakat benim gibi kendi kendine dolaşan bir çocuk vardı.Yanıma geldi.İşte o an hissettiğim tek şey aşktı.