Josefine's synsvinkel
Idag skal jeg sige til Jonas om jeg er klar. Jeg føler mig ikke klar, men alligevel at jeg mangler noget. Jeg elsker ham, men jeg kan ikke klare hvis han gør det igen. Jeg giver ham en sidste chance. Jeg står op og gør mig klar.
Jeg tager min mobil i min taske, og så går jeg mod bussen. Bussen kommer, så jeg viser mit kort og går ned bagerste i bussen. Jeg sætter mig ned. Efter en 5-10 minutters bus tur, er jeg ved bygningen. Jeg stiger ud, og går over vejen og ind af døren. De andre sidder der inde og venter på mig, typisk mig at komme for sent. Jeg laver et tegn til Jonas, og går lidt væk fra de andre. Jonas kommer hen til mig.
Samtale
M- Jonas, jeg savner dig, jeg vil gerne være sammen med dig igen... MEN hvis du gør det igen, er vi færdige for altid. Du får en chance til.
J- Jose, jeg er så glad, og jeg lover det aldrig sker igen.Vi kysser og går over til de andre, som sidder og snakker. "Hva er i så sammen igen?" Kommer det fra Pelle. Jonas nikker, men skynder sig at sige, " hvis det der skete sker igen, er vi ikke sammen mere... Men det sker selfølgelig ikke..." Jeg smiler bare. Vi sætter også ned og snakker bare. Jeppe,Andreas og Rasmus kommer ind, vi krammer dem og siger Hej. Idag skal vi faktisk ikke være her, men vi skal med drengene i studiet. De skal indspille en ny sang, og vi skal så være med.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi kommer til studiet, drengene går først, og så også andre. Det skal nok blive hyggeligt. Det er anden gang vi skal høre drengene synge, og jeg glæder mig. De skal indspille deres sang "perfekt" som de snart udgiver. De begynder at spille, og det lyder pisse godt. Efter sådan 3 timer er de færdige, vi høre den lige... Drengene får den udgivet og skrevet den er ude. Vi tager i byen, da jeg har fødselsdag imorgen, og jeg vil gerne have dem med når jeg fylder 19. Vi går ind på en restaurant. Får noget mad og snakker, da vi har spist går vi videre til en natklub... Vi får en masse drinks og danser en del. Da klokken er omkring 02:37 beslutter vi for at tage en taxi hjem til mig, så min familie også kan være med til at fejre mig. Der holder en masse biler, da taxaen stopper foran mit hus. Jonas betaler, fordi han er en gentleman. Vi står ud og kommer ind af døren, smider sko og jakker, fortsætter ind i stuen, hvor hele min familie sidder. Folk rejser sig og kommer hen for at hilse og sige tillykke til mig. Jeg får sagt Hej til alle, mine forældre har lavet mad, så vi sætter os enlig bare til bords. Vi spiser, alle snakker, det er super hyggeligt. Jeg elsker sku den her familie. Da vi enlig har spist færdigt, går jeg hen til gaverne Hihi... Der er virkelig mange, men jeg kommer igennem dem, håber jeg ahah. Jeg begynder stille og roligt at pakke op, gaven er fra min moster. Da jeg har læst kortet og åbnet gaven ser jeg den flotteste guld Mac book. Jeg krammer min moster og siger tak.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Efter 1 time er jeg færdig med alle gaverne. Jeg har fået Mac book, rejse til USA, penge, tøj, make up, gavekorts osv. Jeg er virkelig glad for dem alle sammen. Rejsen fik jeg af drengene og pigerne, for 2 personer. Jonas og jeg skal til USA. Glæder mig til at være helt alene med ham, uden fans eller noget, bare slappe af og hygge.
Sorry... Jeg ved jeg ikke har skrevet i lang tid, men jeg er lige startet i 8, og skal til at tage mig sammen hvis jeg vil have gode karakter som jeg Self gerne vil. Derfor får jeg nok ikke opdateret så meget, men jeg prøver at gøre det så meget som muligt❤️ PS. SORRY FOR DÅRLIGT/KORT KAPITEL
VOUS LISEZ
Dk næste topmodel/page four
FanfictionDenne historie kommer til at handle om en masse piger og drenge, som er med i "Danmarks næste topmodel, og så er page Four også med i den. Nogle af dem bliver forelsket og måske kærester. Andre jaloux og nogle går. Håber i vil læse med❤️ Josefine