54

111 5 0
                                    

Klokken er omkring 05:29 og der er stadig lidt gæster. Vi er enlig i gang med at rydde op. Drengene er smuttet og pigerne os, Jonas blev. Vi får rottet op og alle gæsterne er gået. Jonas og jeg går i seng. Vi går op på mit værelse, jeg finder noget nattøj. Jeg skifter bare foran Jonas, da der er langt ud til toilettet. Eller det er der faktisk ikke, da det kun er 10 skridt, men jeg gider ikke. Jeg får skiftet, jeg vender mig mod Jonas, som står og nedstirre min røv, eller der hvor den engang var. Jeg rømmer mig, og Jonas kigger mig hurtigt i øjnene. Han rødmer, jeg går over og kysser ham på kinden. Jeg går ud på toilettet, tager make up af, børster tænder. Da jeg lige er gået i gang med at børste tænder kommer Jonas ud, uden trøje. Nu er det mig der stirre. Vi skal heldigvis ikke til optagelser idag, vi har bare fri. Jeg får koncentrationen igen, og børster tænder. Jonas kommer ind, og begynder at børste tænder ved siden af mig. Da jeg er færdig går jeg ind, og ligger mig i sengen. Jeg tager min mobil, og tjekker de sociale medier. Der er rigtigt mange som har skrevet tillykke til mig, men noget fanger mere min opmærksomhed, det er det samme billede som alle har lagt ud. Jeg ruller ned, indtil jeg ser Jonas har tagget mig i et opslag. "Kære skat, kæmpe stort tillykke med fødselsdagen❤️jeg elsker dig ufatteligt meget, og vil ikke miste dig❤️ du har mit hjerte❤️ ingen dig, ingen mig😚" jeg likede, det ret så kønne billede af mig. Lidt efter kom Jonas ind. Jeg kiggede surt på ham, og vidste ham derefter billedet. Han kyssede mig bare. Jeg lagde min telefon fra mig, og lagde mig ind til Jonas. Jeg faldt lige så stille i søvn.

Mathilde's synsvinkel

Pelle var gået med mig hjem efter Jose's fest. Vi havde klædt om til nattøj, eller jeg havde, han havde kun boxershorts på. Vi havde lige ligget os i min seng, da Pelle's mobil ringede, det var Stefan. "Hej Stef... Hvad sker der?... Øh jaer.. Jeg spørg lige om hun ved noget... Det skal jeg mok Stef... Bare fald ned... Okay 2 sekunder..." "Øhm, ved du om Ida har en kæreste? Hun snakker om en eller anden Lukas i søvne?" Spørg han mig. Jeg ryster på hoved, og udslippet et lille grin. Han kigger mærkeligt på mig. "Lukas er hendes storebror som døde i en trafik ulykke for nogle år siden. Når hun har drukket snakker hun om ham i søvne" siger jeg. Pelle gentager hvad jeg sagde for Stefan og afslutter samtalen. Pelle kigger alvorligt på mig, og spørg så "Mathilde vil du ikke please blive min igen?" Jeg nikker og Pelle kysser mig godnat. Vi ligger os i ske. Det er hyggeligt at ligge hos ham, og vide at han er min igen.

Lauritz synsvinkel
Nanna og jeg har været kærester i 2 måneder nu. Vores forhold går virkelig godt, og bliver bare bedre fra dag til dag. Jeg vil ikke miste hende. Lige nu ligger vi i min seng, vi er godt fulde. Jose holdte fødselsdagsfest og vi har drukket en del. Jeg falder ligeså stille i søvn, men når at kysse Nanna godnat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jonas synsvinkel

Jeg vågner ved at en kærtegner min mave. Set kilder. Jeg undslipper et støn, og Jose griner. Jeg får hende løftet oven på mig, uden problemer. Jeg kysser hende bare, og hun er hurtigt med. Jeg får os vendt om, og nu kan hun ikke rigtigt gøre så meget. Jeg låser hendes hænder med mine. Kysset udvikler sig. Vi bliver afbrudt af nogle som banker på døren. Ind kommer Jose's mor, hun kigger forskrækket på os, jeg flytter mig så hun kan se vi har tøj på. Hun smiler "der er morgenmad" og så lukker hun døren igen. Jose rejser sig, skifter tøj og sætter sit hår i en knold. Jeg får mit eget tøj på imens. Vi går ned og sætter os. Der er en masse forskelligt, men noget tager med det samme opmærksomheden fra det andet. Pandekager. Jose kigger på mig, og jeg kigger på hende. Hendes mor siger værsgo og jeg før hurtigt fat i pandekagerne. Jose snupper nogle fra mig, og sender fader videre. Jeg giver hende dræberblikket, og tager noget æg. Jeg begynder at spise. Vi snakker, ok meget imens. Da vi er færdige gør Jose og jeg på hendes værelse igen. Vi finder nogle film på Netflix. Jeg ringer til drengene og hun pigerne. De køber guf og drikkelse på vej her over. Vi holder sku bare "pyjamasparty" uden pyjamas bare andet afslappet tøj.

Ida's synsvinkel

Jose og Jonas, holder "pyjamasparty" så Stefan og jeg er på vej i netto. Vi lovede at købe slik, og drikkelse. Vi for købt en masse, og går så hjem til Jose. Da vi kommer op på hende værelse er de andre der allerede. Vi hælder slikket ud på sengen, og sætter sodavanden, og alt det andet på gulvet. Jonas starter den første film. Det blev "if i stay" som Jose fik lov at vælge, da det er hendes fødselsdag. Og hun havde så givet drengene lov til at vælge en film bagefter.

Undskyld for at jeg ikke har opdateret i lang tid. Jeg har bare mange lektier, og træning der sker. Nu kan jeg ikke træne, så håber at få skrevet lidt mere end jeg har gjordt❤️ håber i kan lide det

Jose

Dk næste topmodel/page fourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu