Erkekler için

39 2 0
                                    

1-KIZLAR İLGİ İSTER
Kızlar ilgi isterler mesela bi çiçek, bi tatlı söz kızlar için ilgi önemlidir hatta en önemli şeylerdendir.
2-ÖZGÜVEN
Kızlar yanında ki erkeğin özgüvenli olmasını ister.Zaten her erkeğin özgüveni vardır ama seviyeleri farklıdır.
3-SEVİLDİĞİNİ HİSSETMEK
Kızlar erkek arkadaşlarının ona olan sevgisini merak eder;çünkü onlar onları o kadar severken onlar da seviyor mu ? Sorusunu siz hareketlerinizle anlatmalısınız eee artık bu da size kalmış😜.
4-DUYGUSAL BAĞ
Temeli sağlam ilişkiler, duygusal bağların üzerinde yükselir. Eğer sevgiliniz, eşiniz sizin onu dinlediğinizi, kendi duygularınızı ifade etmek için yollar aradığınızı, kendinizi ona açtığınızı hissederlerse size tümüyle bağlanacaklardır.
5-SEKSİLİK
Sevgilinizi çekici ve kadınsı mı buluyorsunuz? Onu seksi mi buluyorsunuz? O zaman bunu söyleyin! Bir kadını çekici bulduğunuzu dile getirmenin pek çok yaratıcı yolu vardır. Örneğin rutin bir işi yapmaktayken (akşam yemeği hazırlamak gibi) ona sevgi dolu bir bakış atın.
6-ACI ÇEKTİRMEYECEK ERKEK
Kadınlar ilişkinin merkezinde kendilerini görmek isterler. Başka insanların ya da bencil bir adamın izlerinin bu merkezde yeri yoktur. Günümüzdeki ilişkilerde tarafların benmerkezci tavırları ile çatışan ilişkinin merkezi ciddi yaralar almaktadır. Kadınların içsel dünyaları her ne kadar özgürlük türküleri de söylense korunma ihtiyacındadır ve bunun için de bir erkeğe ihtiyaçları vardır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kızlar Ne İster?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin