Karmakarışık

0 0 0
                                    

Seni arayan kız  bizim Üniversiteden Figen Hasan  onun erkek arkadaşını başka bir kızla görmüş ve Figen'e anlatmış Figen de sevgilisi Çınar'ın öyle birşey yapmayacağını söyleyip Hasan 'la bir iddia ortaya koymak istemiş seni arayıp sevgilisi gibi tanıyacakmış kendini Hasan bu iddiayı kabul etmemiş tabi Figen de ben onu ararım ilişkinizi bozarım dese de Hasan bunu fazla ciddiye almamış tabi .
Gözlerim kan çanağına dönmüştü ne yani basit saçma sapan bir iddia yüzünden mi Hasan'ım trafik kazası geçirdi dedim. Leyla sustu
Hasan'ım iyi olacaksın merak etme deyip yanağına bir buse kondurdum ve telaşlı bir şekilde evden çıktım . Beni arayan numaradan Figen'i geri aradım.
Alo kimsiniz dedi.
Ağzıma geleni saydırdım. Evinin adresini istedim telefonu yüzüme kapattı.
Yarın sabah üniversiteye gittim Figeni   kafeterya da  buldum saçlarını elimle kavradım .
Senin saçmalıklarını yüzünden Hasan şuan ölüm döşeğinde diye bağırdım Figen 'nin sarı saçlarını bıraktığımda elimde desteyle saç vardı.
Süt dökmüş kedi gibi olduğu yerde kaldı tek söyleyebildiği bu işin burda bitmediğiydi.
Aldırış etmeden arkamı dönüp  gittim.
Figen o kadar güzel bir kızdı ki bir o kadar da ukala kendini beğenmiş küçük dağları ben yarattım havası vardı kızda. Şimdi ise rezil olmuştu herkese Haluk hoca beni yanına çağırdı fakültenin en sert hocasıydı. Onun yanına gidemezdim uçağa yetişmem lazımdı   hocam dedim gitmem gerek bu benim okul hayatımın sonu olsada havaalanına gitmeliydim.

Çürük Yürek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin