Yaşasın be! Sonunda yaz tatili. Ama daha değil. 1 saat sonra. Çünkü daha karneleri almadık.
Sıramda en best arkadaşımla oturmuş birbirimize saçma sapan sözler veriyorduk.
"Bak Nazlıcan biliyorsun liseye geçiyoruz. Ayrılıyoruz ama asla birbirimizi unutmuyoruz. Tamam mı?"
"Derin! Ben seni unutmam bunu biliyorsun. Ama sen beni eve gider gitmez unutursun."
"Saçmalama."
İçeri öğretmenin girmesiyle ayağı kalktık.
"Oturun."
Oturup hocanın elindeki karnelere baktım.
"Çocuklar biliyorsunuz bu sene beni çıldırttınız. Bende sizi çıldırttım. Ama bunları bir kenarı koyalım. Herkes hakkını helal etsin. Birbirlerimizden kurtuluyoruz. Neyse. Artık lisede size başarılar."
Hoca karneleri dağıttı ve saniyesinde sınıftan çıkıp gitti.
Daha karneme bile bakmadan herkes boynuma sarılmıştı.
"Seni çok özlicem Derin." Herkes bu cümleyi söylüyordu.
"Ama ben Nazlıcanı özlüyeceğim sadece. Şaka yaptım. Bende sizi özlüyeceğim. Neyse. Bırakın beni. Ben Nazlıcanıma gidiyorum."
Hepsinin kollarından ayrılıp Nazlıcanın üstüne atladım.
"Kanka sana bişey dicem."
"Söyle kanka."
"Ama bütün 1 sene sana söylemediğim için sakın kızma."
"Söyle."
"Bak benle sen 9 senelik arkadaşız biliyorsun-"
"Söyle."
"Biz taşınıyoruz."
"Ne!"
"Hemde 1 ay kadar sonra."
"Derin bana neden söylemedin?"
"Seni üzmek istemedim."
Sinirden renk değiştiren Nazlıcana kısa bir bakış attım ve koridora çıkıp hızlıca koşmaya başladım.
Gözlerimi sımsıkı kapattım ve koşmaya devam ettim.
Kafamı sert birşeye çarptım ve ardından kendimi yerde buldum.
Gözlerimi açtığımda karşımda 9 senedir aşık olduğum o çocuk vardı.
Anıl.
Ana sınıfından beri aşığım ve onun yüzünden henüz bir sevgilim olmadı.
Ama onun 627376737464 tane sevgilisi oldu.
Ona onu sevdiğimi bu yaz tatilinde söyleyeceğim. Hem beni birdaha nerede görecek.
Elimden tutup beni havaya kaldırdı.
"Teşekkürler."
Elime baktığımda karnem yoktu.
"Karnem nerde ya?!"
"Burda al bakalım."
Anıl elindeki bana ait karneyi bana uzattığında takdir belgesi aldığımı fark ettim.
"Şey Anıl biliyorsun biz ayrılıyoruz. Yani şey okullarımız ayrılıyor. Yani.. ee.. şey.. benle.. sarılmak ister misin?"
Birşey demeden bana sımsıkı sarıldı. Tam 10 saniye boyunca onla sarıldık.
9 yıl sonra ilk defa ona sarılıyordum.
Gerçekten harika kokuyordu.
Ondan ayrıldım ve arkamı dönüp hızla uzaklaştım.
Karşıma Nazlıcan çıkınca gidip ona sarıldım ve ağlamaya başladım.
Sanırım birbirimizi son görüşümüzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçma Bir Yaz Tatili
HumorŞu hayatta bir sürü takıntısı olan, gördüğü herhangi bir erkekten 1 saniyede hoşlanan, kendini beğenmeyen ergen bir kızın yaz tatili. 10 Ağustos 2016