Hmm... Deci am un frate. "De ce nu vine acel criminal, care te-a urmarit". Tu cine esti? "Constiinta ta! " Ok..
Pe usa a intrat "acel criminal". O nu se îndreaptă spre mine cu cutitu'.-Hei pisi! Eu sunt cosmarul vietii tale. Dupa cele spuse a inceput sa rada ca un pshihopat.
-Pisi?!Auzi Jeff tu nu stii cu cine te-ai pus! Da.. M-am transformat in lup si l-am atacat. OMG! Renumitul Jeff The Killer e speriat. Mda...poate ca am exagerat. Il ajut sa se ridice si ma duc sa-l caut pe Slendy.
-Jack cine e fata? A spus Jeff pe un ton speriat.
-E sora mea Alexandra. Mda vezi ca e criminala. Sa nu o enervezi ca in asta se transforma, ai înţeles?
-Da...
-SLENDY!tip ca o nebuna. AM NEVOIE DE BANDAJE!
-Smith! Nu mai tipa!
-Uite stalp de electricitate, mie imi spui Alexandra sau Alex ,inteles?
-Bine dar nu-i frumos sa insulti.
Ma duc langa o cur-adica Jane.
-Buna Jane! Spun cu juma de gură.
-Aaaaa! Nu imi vine sa cred! Esti Alexandra the killer! Imi dai un, autograf?spune entuzuasmata.
-...amm.. Eu nu inteleg. De ce sa vrei autogreaf de la mine. Adica ce am facut?
-Ai omorat oameni si te-ai semnat cu AK. Vrei sa fim BFF.
-Da vreau!
-Nina vezi ca mai avem una in grup.
-Jeff imi arati camera te rog frumos.
-Desigur !
Jeff Pov
Mamă e sexy rău fata asta! E mai frumoasa ca Jane! Poate ma iubeşte! Stai ce tot spun! Eu sunt renumitul Jeff the killer... Bun am condus-o in camera. Dau sa ies pe usa pana cand aud mica intrebare pusa de Alexandra.
-Jeff...eu...eu..te plac... Spune cu glasul stins.
-Alexandra si eu te plac.. Stai ce spun eu te iubesc!
M-am dus la ea si am sarutat-o pe buze. O lipesc de perete si o musc de buza de jos. Mmm... Acel sange isi face aparitia pe buzele ei. O mai sarut o data, iar de data asta m-am trezit în pat fara tricou si hanorac. Ii dau jos hanoracul negru si, patat de sange, ii mai dau jos si tricoul pentru că este si, ala patat.
-Jeff te iubesc!
-Si eu te iubesc Alex.
Cred ca au trecut 10-15minute de cand ne tot sarutam. Mda cand vrea sa ma sărute, pe usa intra Jack cu Nina.
-Alexandra ce faci aici??!!
-Jack eu il iubesc pe Jeff..
-Jeff violatorul drq. Spune Jack suparat.
-O nu! Jeff pleaca de langa mine.
S-a transformat în lup si acum il ataca pe Jack si Slendy. Ma duc în pod si iau, camasa de forta. I-am pus-o Alexandrei si am legat-o bine. Nu imi place sa o vad asa! Bun e din nou om...