Capitolul 3

62 2 3
                                    

ALEXANDRA POV

-mrr.. Off iar sunt lup. Nu nu nu Jeff! *lacrima acum ti-a  pus camasa de forta hihihi*.Fututi constiinta ta. *taci ca te-ai facut singura hihihi*.Fmm. Bun sunt din nou om.

-Alexandra calmează-te. Imi pare rau ca ai camasa asta nesuferita pe tine.imi spune Jeff.

-Da-mi drumu'! Jeff!! Vreau sa vanez! Ajutorrr!

-Revin peste o ora, bine?

-...bine...

Ok Alexandra, esti bine.. Ce mama naibii vorbesc! Nu sunt bine! Eu trebuie sa vanez sau macar sa mananc inimi. Ma ridic de pe jos si ma indrept spre usa. FUCK THIS SHIT! Cine dracu pune lacat la usa?! Ok.. Nu sunt ok!! Innebunesc cu fiecare secunda care trece. Aaaaaa. Mor de plictiseala.... Bun, am sarit pe geam. Acum merg prin pustietate pentru ca da. Mmm... Uite-l pe dragul meu Jeff. Hehehe. O nu!

-Jeff!Hehehe. Ce faci?

-Wait! What? Ce c-cauti aici?

-Am venit sa imi dai canasa jos si sa vanez! Ohohhhoooo! Ce cauta puicuta asta aici într-o astfel de pădure.

-Cine esti?

-Eu sunt cosmarul vietii tale! Am rupt camasa si am sarit pe fata. Tipa si tipa si eu rad de nu mai pot. Imi place viata de criminal.

-Alexandra...imi Poti face o favoare?spune Jeff

-Desigur Jeff !

Mergem si mergem si ajungem la mormantul lui Liu(fratele lui Jeff)...

-Poti sa imi invii fratele?spune in timp ce o lacrima isi face apariţia pe obrazul lui.

Incep sa dezgrop pana cand dau de sicriu, il deschid si ii vad fratele. O lacrima isi face apariţia pe obrazul meu drept si usor pica peste obrazul lui Liu. Acesta isi deschide ochii si il vede pe Jeff care plangea?!

Jeff The Killer Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum