Jeff plangea??
-Jeff? T-tu esti? Intreaba Liu.
-Eu sunt frate!spune Jeff.
-Ce drăguţ!spun pe un ton atat de dulce.
-Alexandra? De ce esti asa trista? Parca acum două secunde erai veselă.
-Jeff...eu...am avut o sora dar... Am omorat-o.
-Alexandra imi pare rău ca ti-am adus aminte de asta. Vine si ma ia in brate.
-Jeff..hai...acasă te rog. Mi-am tras gluga pe cap şi am inceput sa merg.
*peste 2 ore *
Ce mama dracului mergem de 2 ore prin oras ca cei 2 prosti (Liu şi Jeff) nu stiu ieşirea. Slendy daca ma auzi te rog teleporteaza-te si ia-ne acasă.
*te aud*spuse Slendy
Wtf! Slends! ma auzi! Asa... Vino dracu aici si ia-ma de langa ei plz.
*bn* spune si se teleporteaza fix langa mine.
-Slendy!! Tipam toti 3 in cor.
-Slava Domnului ca ai venit!spun puţin vesela.
-Alexandra spune-mi unde iti este ingropata sora. La aceste cuvinte am inceput sa plang cum nu plansesem niciodata.
-In padure langa conacul tau Slendy.
-Pai hai sa o readucem la viata!!spune si ne teleportam in spatele conacului.
Ma plimb si gasesc locul unde imi este îngropata sora. Incep sa dezgrop pana dau de un sicriu alb cu petale de trandafiri negri. Deschid sicriul si imi vad sora...incep sa plang, lacrimile cap pe corpul ei.
Acei ochi albaştri ca cerul si culoarea parului de un blond-saten imi aduce aminte de copilărie. Sa revenim la realitate.-A-Alexandra? T-tu esti?ma intreaba Sky(Skyller).
-Eu sunt soro!
-Ooo ce moment frumos!spun băieţii.
Ajunsi in casa am hotarat ca sora mea sa stea paralel, adica camera ei sa fie fata in fata cu camera mea. Dupa ce i-am aratat camera, m-am dus in camera mea si mi-am facut un dus. Am lasat apa rece sa curga pe corul meu fierbinte. Dupa jumatate de ora aud telefonul care ma anunta ca am primit un mesaj. Inainte sa vad ce mesaj am primit ma duc la dulap si caut ceva cu care sa ma imbrac. Imi aleg o bluza neagra cu AC/DC, hanoracul meu vesnic negru, blugi negri si conversi negri. I. I pun gluga pe cap si ma duc sa imi iau cutitu'. Ma duc sa imi verific telefonul...
~Hei Alexandra! Vrei sa iesim afara? ~spuse Andreea Taylor bff-ul meu.
~Hei Andreea! Da! Unde ne intalnim?~
~Vino la penny, ok? spune Andreea.
~K~
Mi-am pus telefonul in buzunarul hanoracului care acum are fermoar(cred ca asa se scrie). Am ieşit din camera si am mers la parter, unde erau toti.
-Hei und' te duci?ma intreaba Jeff.
-Ma duc cu prietena mea la plimbare. Hai pa! Am ieşit din casa si am luat-o la fuga printre copaci. Peste 20 de minute de strabatut padurea am ajuns la strada. Peste alte 10 minute, am ajuns la penny unde m-am întâlnit cu Andreea.
-Hei Andreea!
-Alexandra!spune, vine si ma ia in brate. Ce dor mi-a fost de tine.
-Andreea as vrea sa iti spun ceva...nici nu tremin sa spun si ma intrerupe
-Ca esti criminală. Stiam. Spune si ma ia din nou in brate.
-Atunci hai la vanatoare.
Hei scuze ca nu am mai postat, dar nu prea am avut timp. Teme, iesit afara, certuri cu galeata. In fine. Cred ca voi continua cartea si o sa mai fac una cu poze cu cei din CreepyPasta. Va rog sa imi scrieti in comentarii cu cine vreti sa fac primul capitol. Pisica va pupa. 😘😍😃