Värre återfall?

419 7 1
                                    

*TRIGGER VARNING!!*

2månader senare blir jag utskriven eftersom jag varit bra med maten, utskriven med vak dock men ändå!
Men bara 1vecka senare går allt neråt igen, ännu värre än sist.
Jag slutade helt äta och var mina föräldrar i närheten och jag var tvungen att äta så spydde jag bara upp direkt de inte såg, jag började gå ner igen..

2veckor efter återfallet börjat mådde jag så dåligt psykiskt så jag visste inte hur jag skulle hantera de men jag kom på ett sätt.
Jag och mamma for till stan en dag och jag köpte ögonbryns knivar, mamma trodde bara jag ville fixa mina ögonbryn så de var jag ju tvungen att använda en till så se såg ut som att alla användes till det men de andra 2 användes till nånting helt annat...

Vi kom hem och jag gick upp på mitt rum, efter dryga halv timmen ropade mamma å pappa att de skulle fara till affären och handla och sen och hämta lite saker hos mormor. Jaa perfekta tillfället att börja nu när de farit!

Direkt de stängt dörren tar jag fram ögonbryns kniven och drar upp min långärmade svarta tröja en bit, tar kniven och börjar skaka och gråten kommer direkt, jag mådde så dåligt och de här var enda sättet att hantera de på.. Jag tog skakandes kniven mot huden och drar flera hårda drag tills de blir ett djupt och långt sår och blöder massor, gör även 3 gånger till på samma arm och torkar bort blodet med papper som jag sen her i en påse och går ut och slänger.
Går upp på mitt rum igen och kollar på min arm.
Mamma och pappa kommer hem och jag drar snabbt ner tröjan så de inte syns.

Allting fortsatte på samma sätt men en dag...

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Aug 10, 2016 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

AnorexiaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon