Něco do života

179 3 2
                                    

Ahoj. Dej si sluchátka do uší, zapni repráky a vnímej tento moment. Zapomeň na vše, co tě trápí. Neřeš věci, co tě dnes ranily. Neřeš to, co bylo včera. Prostě vypni a pozorně čti...
Ne každý koho miluješ, tě bude také milovat. Proto je nejdůležitější v první řadě milovat sám sebe. Nedokážeš-li najít štěstí, lásku a mír ve svém srdci, tak je zbytečně to hledat jinde. Netřeba dělat nic jiného, než být tím, kým jsi. Máš právo se cítit nádherně a užít si to. Být úžasný znamená být sám/sama sebou. Nepotřebuješ být přijat ostatními, potřebuješ nejdříve přijmout sám/sama sebe. Když si uvědomíš svojí cenu, přestaneš lidem dávat slevy. Nedovol, aby to jak s tebou někdo jednak, určovalo tvou hodnotu. Tvým úkolem není překonávat ostatní, nýbrž sám/sama sebe. Až ti bude někdo říkat, kde jsou hranice tvých možností, usměj se a ignoruj ho. Mluví totiž o svých hranicích. Někteří tě na své cestě nebudou chápat, to ale není důvod, aby jsi zůstat na místě. Přestaň se bát toho, co se může pokazit, a raději mysli na to, co se může podařit. Za 10-20 let budeš více zklamán věcmi, které jsi neudělal, než věcmi, které jsi udělal. Tak vytáhni kotvu a vypluj z bezpečného přístavu. Největším dobrodružstvím jaké můžeš podniknout, je žít život svých snů. Kam míří tvá pozornost, tam směřuje tvoje energie a tam se objeví i výsledky. Je jedno, jestli je to vztah, práce nebo životní styl. Pokud tě to nedělá šťastnou/šťastným nech to být. Nikdy nejsi rozrušen z toho důvodu, ze kterého si myslíš, že jsi. Uprostřed každého problémů se nachází příležitost. Každá chyba je příležitostí se něčemu naučit. Někdy musíme spadnout dolů, protože na tom dně je něco, co jsme tam měli najít. Všechno trápení pochází z toho, že se zabýváme křivkami minulosti, obáváme se budoucnosti a nežijeme přítomností. Někdy nás život obrátí vzhůru nohama, aby nás naučil, jak znovu žít s hlavou vzhůru. Nezáleží na tom, jak těžká byla vaše minulost... Vždy můžete začít znovu. Tvůj život je omezený, proto ho nemrhej tak, že budeš žít život někoho jiného. Pokud by sis uvědomil, jak silné jsou tvé myšlenky, už nikdy by jsi nemyslel negativně. Být silný znamená někomu udělat radost, i když sám/sama máš bolest v srdci. Všichni rádi věříme tomu, že problém spočívá v druhých. Pár hodin samoty ti dá jiný pohled na svět. Kdo utíká před svým strachem, může brzy zjistit, že našel jen zkratku k němu. Štěstí není něco, co k člověku přijde jen tak samo. Přichází spolu s našimi činy. Obdivuji lidi, kteří přešli peklem a vyšli z něho s úsměvem na tváři. Nemůžeš uchopit budoucnost zatímco se držíš minulosti. Hledal jsem někoho, kdo mě motivuje, inspiruje, podpoří, udrží mě soustředěného. Někoho, kdo mě bude mít rád, starat se o mě, dělat mě šťastným. A uvědomil jsem si, že po celý ten čas jsem hledal sám sebe. Dosáhl jsem toho bodu ve svém životě, kdy už nepovažuji za nutné na kohokoliv zapůsobit. Pokud mě mají lidi rádi takového, jaký jsem, je to fajn. A pokud ne, je to jejich věc. Muž/žena vždy najde sílu vstát. I když ztratí naději, i když už nemůže a tehdy, když už nevěří. Já se nevzdávám.

Něco do životaKde žijí příběhy. Začni objevovat