Κεφάλαιο 1.

1K 32 6
                                    

Ρενεσμε :

Το καινούργιο μου διαμέρισμα φαίνεται υπέροχο ,ειναι αρκετά μεγάλο μόνο που ειναι μονοροφο, αλλα αυτό δεν με πειράζει.Ειναι διακοσμημένο με μοντέρνο στυλ , για μια απλή φοιτήτρια όπως εγώ φαίνεται σαν μικρός 'παράδεισος' επειδή εχει ακριβά έπιπλα και ειναι πολύ πιο μεγάλο από τα συνηθισμένα σπίτια που νοικιάζουν οι υπόλοιπη συμφοιτητές μου. Παρόλα αυτά έχει τα απαραίτητα δωμάτια ,εχει ένα W.C. (για τους επισκέπτες)ένα μπάνιο,ενα υπνοδωμάτιο (αν και μένω μόνη μου το κρεβάτι μου ειναι διπλό), την κουζίνα μαζί με την τραπεζαρία το σαλόνι και έναν άλλο χώρο άδειο που μπορω να περνάω τις ώρες μου εκεί . Τώρα θα μου πείτε τι το θελω την κουζίνα και το υπνοδωμάτιο? Όμως είμαι μισή βρικόλακας μισή άνθρωπος οπότε τρώω και γήινο φαγητό φυσικά πάω για κυνήγι οπότε χρειαστεί , μπορω να αυτοσυγκρατουμε στο ανθρώπινο αίμα για αυτό και αποφασισα να σπουδάσω και να ζήσω μια πιο γήινη ζωή .Κοιμάμαι κανονικά το βράδυ γιατί θελω να ξεκουραζομαι.Μεθαύριο ειναι η πρώτη μέρα στην σχολή ~χορου~ επιτέλους το όνειρο μου εγίνε πραγματικότητα ! Κοίταξα το περιδέραιο που μου είχε δώσει η μαμά .Μου λείπουν όλοι και η Μαμά με τον μπαμπά και ο παππούς με την γιαγιά και η θεία Ροζαλι με τον θείο Εμετ και η Θεία Αλισ με τον θείο τζασπερ.Αλλα τώρα είμαι ανεξάρτητη φοιτήτρια :)
Χτύπησε το κουδούνι και είμαι σίγουρη πως ειναι η Εύα. Κατευθύνομαι προς το hall και ανοίγω την πόρτα.

"Έχεις κανονίσει κάτι για σήμερα ?"
"Οχι γιατί ρωτάς ?"και αντί για απάντηση η Εύα με σπρώχνει βιαστικά προς το δωματιο μου ,ανοίγει σαν μανίακη την ντουλάπα και βγάζει τα ρούχα από την ντουλάπα και τα πετάει ολα στο κρεβάτι μου!
"Εύα...τι κάνεις ?"
"Θα βγούμε !"
"Πότε είπα ότι θελω να βγούμε και δεν το θυμάμαι ? "
"θέλεις και δεν το ξέρεις λοιπόν πάνε να κάνεις μπάνιο και θα σου βρω ρούχα να βάλεις "

"ότι πεις ! Πάω εγώ..."
Και έτσι κατευθύνομαι στο μπάνιο .Όπως μάλλον θα καταλάβατε η Εύα ειναι η κολλητή μου και η μόνη γήινη που ξέρει πως είμαι μισή βρικολακας.

Αφού τελείωσα το μπάνιο πήγα να ντυθώ και ... η Εύα όπως πάντα έκανε μια ώρα να διαλέξει !

"Καλά η θεία σου εχει τέλειο γούστο στη μόδα!!"Αυτό πήγαινε για την θεία Αλισ τα περισσότερα ρούχα μου ειναι δώρα της θείας μου
Μετά από λίγη ώρα η Εύα επιτέλους διάλεξε ρούχα για να φορέσω :

"Καλά η θεία σου εχει τέλειο γούστο στη μόδα!!"Αυτό πήγαινε για την θεία Αλισ τα περισσότερα ρούχα μου ειναι δώρα της θείας μου Μετά από λίγη ώρα η Εύα επιτέλους διάλεξε ρούχα για να φορέσω :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Renesmee Cullen (The twilght saga)Where stories live. Discover now