1.bölüm

35 6 9
                                    

Her zamanki gibi sıkıcı acılarımla yanlız kaldıgım birgün...

Annem beni hiç öperek uyandırmadı.
Veya ben babam işe gidecegi icin sırf onu öpmek ugruna, uykumu feda edemedim. Olmamış işte.İkiside gitmiş beni bırakıp gitmişler artık annem geceleri yıldız, babamda bir hilal....

Genelde sabahları halsiz olurum, böyle iştahsızım bu aralar niyeyse zayıfladım.Çok fazlada kilom yok zaten.Ne önemi varki midem doluyomu yaşıyomuyum "Evet".

Yataktan hışımla kalkarak direk banyoyo gittim yüzümü yıkadım, sonra odam döndüm yatagımı düzeltmek icin çarşafı araladıgımda saçlarım yatagımın üzerine bir gölge oluşturmuş olması bana gerçekten kötü hissettirdi, her an birşey olucakmış gibi..

Yataktan kalkınca her zaman yaşadıgım yanlızlıgı hissediyorum...
Degişik...

Bu sabah keyifli olmaya çalışıcam her zaman yaptıgım gibi evde vakit geçirmek istemiyorum.24 yaşındayım ve okulumdan mezun oldugum icin işte çalışmak istemiyorum zorunlu degilim çünkü uzak akrabamız sagolsun benim icin her ay para gönderiyor annem ve babam olmadıgı için, hep evdeyim arkadaş cevremde yok,Dışarı çıkıp nefes almak mesela, benim için degişik bir tercüme olur...

Banyoya gittim ve rutin işlerimi hallettim.Şaçımı kuruttum ve düzleştirdim saçlarımı seviyorum onlar benim belime kadar geliyor, herkes cok güzel oldugunu söyler anneminde öyleymiş.Hafif bir göz makyajı ve pudrayla üstünden geçtim birde duudak parlatıcısı, tatlı ve şirin gözüküyordum.Üstüme yırtık siyah kotumu ve beyaz bluzumu giydim şirin bir çanta ,birde spor bir ayakkabı işte tamamım.keyifli bir şekilde evden çıktım sahile gidip yürüyüş yapmak en iyisi ordada bir simitle kahvaltı ,tamam anlaşılan bugün iyiyiz...

Yolda yürürken bir daraltı çöktü ve yanımda bulunan banka oturmaya karar verdim.Gitgide canım acıyordu sanki cigerim parçalanıyor, burnum gıdıklandı olamaz burnum kanıyor peçetede yokki başımda dönüyor lanet olsun, gözlerim uyku bastırdı karanlık sonra...

Birinci bölüm kısa çünkü sizi meraklandırmak istiyorum sevgili dostlarım ikinci bölüm daha uzun olucak...

Vote vermeyi unutmayın...

ElvedaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin