Gözümü açmaya çalıştım biraz etraf bulanık, başım kazan gibi her sabahtan farklı sanki içeriye çok az ışık giren bir oda ve duvarda posterler, " iyide burası benim odam degil" biraz dogruldugumda belim beni aşaga çekiyor sanki "of ya ne olmuş bana" derken kapı açıldı ve bütün odayı kaplayan bir ışık girdi içeri gözlerim kamaştı, kimin girdigini göremedi.
-"Eveeet uyandık bakıyorum.dedi tanımadıgım boyu uzun ve kaslı, benim yaşlarımdaki çocuk.
-"sen kimsin ben niye burdayım ayrıca nasıl geldim buraya nasıl geldim yoksa kaç-
-"hayır hayır hayır ya bak yolda bayılmışsın bende seni buraya getirdim iste pansuman falan yaptım seni zorla tutmuyorum istersen gidebilirsin kötü bir niyetim yoktu.
-"Umarım dogrudur.dedim ve ayaga kalktım 2-3 kere yalpaladıktan sonra beni tuttu.Ona baktım.Gözümü ayırırsam ayıp olucakmış gibi geliyordu.Sonra kafamı sallıyarak yere egildim ve çantama uzandım.
Kısık bir sesle;
-"Teşekkürler. Diyerek çıktım.İçimi hüzün kapladı birden, degişik hissediyordum.
Arkamdan;*DUR*
O çocuk koşarak bana geliyor.
-"Ne, yani efendim?
-"Şey yanlız gitme başına aynı şeyin gelmeyecegi ne malum sadece evine kadar...
Bakışları...
-"Şey yok ben iyiyim bişeyim yok tekrar teşekkür ederim.dedim ve arkamı döndüm yürümeye devam ettim.
Biraz yürüdükten sonra ona bakmak icin arkamı döndüm yoktu...
"E iyi bari gitmiş"Yolda giderken bir iki yalpaladım o sırada arrkamdaki bir agactan ses geldi, adımlarımı hızlandırdım ve eve kendimi zor attım tatlı minnak bahçeli bir evim vardı.Onlardan kalma yani ailemden.(Multimediada var)
Eve girince derin bir nefes aldım çantamı vestiyere fırlattım ve koşarak üst kata çıktım üstümüde çıkartıktan sonra duş aldım ve odama döndüm hala o çoçuk aklımdaydı.
Kendi kendime;
-"ya zaten ayda yılda bi kere dışarı çıkarım ondada...
ÜfffÜstümü giyindim ve acıktımı fark ettim, saçımı düzeltmek icin kolumu kaldırdıgımda morarmış oldugunu fark ettim bir kaç saniye inceledikten sonra düşerken vurmus olabilir oldugumdan çok fazla ilgilenmedim.
Aşaga inip yiyecek biseyler hazırladım "buzdolabındada bişey kalmamış en iyisi yarın biseyler alıyım"dedim kendi kendime.Bulaşıkları yıkadıktan sonra saate baktım 19:34 kendime süt koydum ve televizyon izlemeye başladım.Tam o sırada kapı çaldı.Hemen kapıyı açtıktan sonra karşımda duran 2 ayda bir beni ziyaret eden ton ton ninemi gördüm.
-"A huriye teyze hoşgeldin gelsene içeri!dedim
-"Yok girmiyim teyzem nasılsın iyimisin?
-"iyim herzamanki gibi sen nasılsın?
-"bende iyiyim çok şükür kızım dedi ve çantasına uzandı.Ne yapacagını bildigim için elini tuttum ve:
-"bunu yapmak zorunda değilsiniz.
-"şiihh sen sus bakıyım onu biliyorum tabi, hala bunamadım ben dedi ve ikimizde kıkırdadık.
Bunu alıyosun ve susyosun tamam mı?Bir avuç dolusu parayı bana uzattı ve istemesemde olsa onu aldım ve:
-"Çok teşekkürler gerçekten Teşekkürler sizde olmasanız-
-"tamam tamam sus bakıyım iyi geceler kuzum.dedi ve gitti.
Kapı kapayıp içeriye girdim paranın bir kısmını ayırdım herzamnki gibi digerlerinide cüzdanıma koydum.Ve odama gittim kapıyı kilitledim şu hırsız işlerinden korkarım çünkü yatagıma yattım ve kendimi uykunun kolların bıraktım.
Yeni bölüm gelicek yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.