Değişmeyen zil sesi

15 3 0
                                    

Ve sonunda evimin ziline basmıştım. Heyecanla annem ve babamın kapıyı açmasını bekliyordum. Zile bastığım sıra zil sesindeki derinliğe inmiştim adeta çünkü ne zamandır bana çocukluğumu hatırlatacak bir ses duymuyordum. Evet bir sesti çocukluğumu hatırlatan. Bir gün evde  oturuyordum zil çalmıştı kalktım kapıda kimse yok  balkondan baktım yaşlı bir amca ve yanında bir çocuk benim yaşlarımda ne oldu amca dedim yardım eder misin evladım dedi. Tabi önce bi korktum çünkü evde tektim ve çocuk olduğum için bazı şeyleri tam anlayamıyordum. Amcanın giyinişine baktım çok kötüydü bir ceket vardı yırttıktı çocuğa baktım yarı çıplaktı korktum. Evde kimse yok amca dedim ve gitti adamcağız. Bir iki gün sonra tekrar geldi yine aynı şekilde gönderdim. Bir daha ki gelişinde babam evdeydi adama sordu neden çalışmıyorsun diye tabi ben babamı izliyorum sadece. İş yok abi dedi adam babam isteyene vardır sen tevekkül et Allah yardımcın olur dedi. Ben şaşkınlıkla babamı izliyordum. Adam babama bari şu evladıma ekmek parası ver dedi cebinden biraz para çıkarıp verdi. Ve gönderdi adamı. Geldi yanıma sarıldım babama hemde sımsıkı çünkü gurur duyuyordum babamla. Günler geçti yine bir ses ding dong ding dong diye. Çıktım dışarı bi adam yanında bir çocuk. Çocuk çok güzel giyinmiş elinde şeker babasını bekliyordu. Adama baktım şık bir kıyafet var üstünde saçı sakalı düzgün evladım baban evdemi dedi adama baktım  tanımıştım adamı yok amca dedim hayırdır ne oldu dedim. Babana teşekküre geldim evladım dedi sayesinde hem çocuğumun karnı doydu hemde hayatımı düzene soktum. Çok şaşırdım önce nasıl oldu amca dedim. Başladı anlatmaya baban oğluma para verince yemek yemeye götürdüm onu dedi tam o sırada gittiğimiz dükkana eleman aranıyormuş ne iş yapıcak diye sorduğumda gece burada kalıp sabaha kadar buranın güvenliğini sağlayacak dedi. Bende bi evladım var dedim kalacak yerimde yok verin bana bu işi hakkıyla yaparım dedim. Önce hayır falan dediler ama sonra kabul edildim. Allah sizden razı olsun babana selam söyle dedi ve gitti. O sıra anladım ki her işte bir hayır vardır eğer ben son geldikleri zaman babama yine bunlar geldi demeseydim babam konuşmayacaktı ve parada vermicekti. Babam gelmişti akşam anlatmıştım babama olanı biteni ve ogün babama değişmeyen bir zil sesimiz olsun dedim kalpten gelen bir ses...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Haykıramadığım Çığlıklar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin