Documentarea

88 4 4
                                    

Aveam 13 ani, eram pasionat de creepypasta,filme de groaza,filme fire, anime gore, imi place a mult creepypasta si imi placea cel mai mult sa ma uit pe youtube, la youtuberu' meu favorit :"Costy woozie" , m-am aventurat pe internet si am citit despre visul lucid, am citit si despre Paralizie In somn, sau Sleep paralysis, doar ca nu nu se părea cine stie ca, mai exact imi părea un fleac.După câtva timp am decis sa incerc sa am si eu un vis lucid, mi se părea grozav la propriu.. Am încercat ziua, m-am pus in pat si am stat vreo 30 de minute dar in zadar,nu adormeam. Am mai cautat pe internet si m-am documentat despre Paralizia in somn, si anume am citit despre documentari,povestiri, si a inceput sa-mi pară grozav,doar ca nu credeam in asta, adică cum sa nu-ti poți tu misca corpul tau? Este al tau nu? Poți am citit ca noaptea când dormi corpul a intriduce intr-o stare de paralizie pentru a putea visa, adică sa nu faci in real ce faci in vis, aceasta Paralizia este provocate de creier, si somnambuli nu o au, findca cu aia te nasti. Ok am inteles pana aici, dar face când te trezesti mai esti in paralizie? Ea nu trebuie sa fie doar in starea de vis?Am mai citit ca in unele culturi de presupune ca Paralizia In somn este un fenomen paranormal,provocat de un spirit din apropierea ta,cum se stie exista mai multe straturi în acest univers, mai multe luni care se intersectează in unele puncte,se presupune ca acel spirit se pune pe pieptul persoanei si o paralizează aceasta persoana avand probleme cu respiratia,si provocandu-i halucinatii, si apasandu-o pe piept. Nu mi-a părut cine stie ce,asa c-am lăsat totul balta....... Si nu mi-a mai lăsat de asta.
.....Va urma...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 11, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Paralizia in somnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum